Výběrové řízení na funkci: právník

1. května 2008, zprávy z MěÚ, přečteno: 4240×

Město Blansko vyhlašuje výběrové řízení na funkci: právník, případně vedoucí právního oddělení v právním oddělení odboru kancelář tajemníka MěÚ Blansko.

Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.

Požadované obecné předpoklady:

  • státní občan ČR, případně cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt
  • občanská a morální bezúhonnost

Požadované kvalifikační předpoklady:

  • ukončené VŠ vzdělání právního směru

Další požadované předpoklady:

  • komunikativní osobnost
  • znalost správního řádu
  • podrobná znalost zákona č. 128/2000 Sb., v platném znění
  • znalost zákona č. 200/1990 Sb., v platném znění
  • znalost zákona č. 513/1991 Sb., v platném znění, výhodou
  • základní orientace v právních předpisech EU
  • znalost práce na PC
  • praxe ve veřejné správě vítána

Způsob, termín a místo nástupu:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup k 02.06.2008 nebo dle dohody, MěÚ Blansko

Platové zařazení:

  • řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., v platném znění, nařízením vlády č. 564/2006 Sb., v platném znění, a předpisy souvisejícími, platová třída 9–10

Lhůta pro podání písemné přihlášky:

  • 21. 5. 2008

Náležitosti přihlášky:

  • jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, kontaktní telefon, datum a podpis
  • životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
  • výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (nebo doklad o jeho vyžádání)
    ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů

Písemnou přihlášku spolu s požadovanými doklady a přílohami doručte v zalepené obálce se značkou „PRAV – NEOTVÍRAT“ na adresu:

Město Blansko
Ing. Josef Kupčík, tajemník
nám. Svobody 3
678 24 Blansko

Nevyžádané dokumenty a doklady budou po ukončení výběrového řízení skartovány.