Propagační materiály pokřtěny borůvkovým pivem
21. ledna 2009, ostatní, přečteno: 3973×
Slavnostní zahájení veletrhu Regiontour provázelo představení nových propagačních materiálů pro turistickou sezonu 2009.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
Stolní kalendář s fotografiemi, kalendář sportovních, kulturních a vůbec všech zajímavých akcí v regionu Blanenska a Boskovicka a veletržní vydání novin Doma v Moravském krasu pokřtili zástupci společně vystavujících organizací novým produktem – borůvkovým pivem Modrá luna.
Zleva pivem křtí: Hubert Adámek – vedoucí propagace Pivovaru Černá Hora, Jaroslav Dohnálek – starosta Boskovic, Lubomír Toufar – místostarosta města Blanska a Ivo Polák – radní Jihomoravského kraje. Foto: S. Mrázek
Společná expozice na veletrhu Regiontour v Brně je jen jedním z mnoha bodů smlouvy uzavřené v Černé Hoře, která funguje dle představ všech signatářů. Spolupráce na společné propagaci a v oblasti turistiky je na velmi dobré úrovni, což potvrdili všichni ze zúčastněných.
Další články v kategorii „ostatní“
27. března 2025
Přeborníci v hospodském kvízu prověřili znalosti seniorů
24. března 2025
OBRAZEM: Vítání jara, škola nanečisto a Prasklý bachor v Suterénu
23. března 2025
Žáky ZŠ Erbenova prověřily soutěže, testování i hory
17. března 2025
OBRAZEM: Vernisáž výstav, hasičský ples i maxiautodráha
10. března 2025
OBRAZEM: O víkendu se plesalo, slavilo MDŽ, lákala i turistika
5. března 2025
Nemocnice Blansko zve na jarní preventivní akce
3. března 2025
OBRAZEM: Masopustní veselí, přednáška strážníků a dernisáž v galerii
1. března 2025
Postav most 2025 – špejle nás baví!
28. února 2025
Zubní pohotovost v březnu
24. února 2025
OBRAZEM: O víkendu se plesalo, tvořilo i sportovalo