Propagační materiály pokřtěny borůvkovým pivem
21. ledna 2009, ostatní, přečteno: 3775×
Slavnostní zahájení veletrhu Regiontour provázelo představení nových propagačních materiálů pro turistickou sezonu 2009.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
Stolní kalendář s fotografiemi, kalendář sportovních, kulturních a vůbec všech zajímavých akcí v regionu Blanenska a Boskovicka a veletržní vydání novin Doma v Moravském krasu pokřtili zástupci společně vystavujících organizací novým produktem – borůvkovým pivem Modrá luna.
Zleva pivem křtí: Hubert Adámek – vedoucí propagace Pivovaru Černá Hora, Jaroslav Dohnálek – starosta Boskovic, Lubomír Toufar – místostarosta města Blanska a Ivo Polák – radní Jihomoravského kraje. Foto: S. Mrázek
Společná expozice na veletrhu Regiontour v Brně je jen jedním z mnoha bodů smlouvy uzavřené v Černé Hoře, která funguje dle představ všech signatářů. Spolupráce na společné propagaci a v oblasti turistiky je na velmi dobré úrovni, což potvrdili všichni ze zúčastněných.
Další články v kategorii „ostatní“
7. července 2024
Žáci a učitelé ze ZŠ Erbenova vyjeli do Rakouska
5. července 2024
Zubní pohotovost v červenci
28. června 2024
Nezapomeňte na prevenci letních úrazů a dalších rizik
17. června 2024
Nafukovací hala bude na kurtech stát i v létě
10. června 2024
Evropské volby v Blansku vyhrálo ANO, před SPOLU a Stačilo!
5. června 2024
Startuje 10. ročník charitativního běhu You Dream We Run
4. června 2024
Iktové centrum Nemocnice Blansko získalo diamantové ocenění
2. června 2024
Studenti porazili konkurenci v ČR i týmy z celého světa. Poděkovali jim zástupci vedení města
30. května 2024
Zubní pohotovost v červnu
27. května 2024
V aquaparku finišují přípravy na novou sezónu