Propagační materiály pokřtěny borůvkovým pivem
21. ledna 2009, ostatní, přečteno: 3995×
Slavnostní zahájení veletrhu Regiontour provázelo představení nových propagačních materiálů pro turistickou sezonu 2009.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
Stolní kalendář s fotografiemi, kalendář sportovních, kulturních a vůbec všech zajímavých akcí v regionu Blanenska a Boskovicka a veletržní vydání novin Doma v Moravském krasu pokřtili zástupci společně vystavujících organizací novým produktem – borůvkovým pivem Modrá luna.
Zleva pivem křtí: Hubert Adámek – vedoucí propagace Pivovaru Černá Hora, Jaroslav Dohnálek – starosta Boskovic, Lubomír Toufar – místostarosta města Blanska a Ivo Polák – radní Jihomoravského kraje. Foto: S. Mrázek
Společná expozice na veletrhu Regiontour v Brně je jen jedním z mnoha bodů smlouvy uzavřené v Černé Hoře, která funguje dle představ všech signatářů. Spolupráce na společné propagaci a v oblasti turistiky je na velmi dobré úrovni, což potvrdili všichni ze zúčastněných.
Další články v kategorii „ostatní“
5. května 2025
OBRAZEM: Pálení čarodějnic, výstava v muzeu a koncert Katarzie
30. dubna 2025
Zubní pohotovost v květnu
28. dubna 2025
OBRAZEM: Koncert Olympicu, dernisáž v galerii a volejbalový turnaj
22. dubna 2025
OBRAZEM: Velikonoční setkání v kostelích, fotbal a volejbalový turnaj
18. dubna 2025
Děti z MŠ Dvorská 96 se setkávají se seniory
14. dubna 2025
V mateřské škole v Údolní ulici se opět plave
14. dubna 2025
OBRAZEM: O víkendu se uklízelo, tvořilo, tančilo i sportovalo
13. dubna 2025
Němečtí a čeští studenti objevovali krásy Moravského krasu, společně zažili speleoterapii
7. dubna 2025
OBRAZEM: Hudba v klubech a v Dělnickém domě, turnaje i mistrovství kulturistů
7. dubna 2025
Zubní pohotovost v dubnu