Propagační materiály pokřtěny borůvkovým pivem

21. ledna 2009, ostatní, přečteno: 3917×

Slavnostní zahájení veletrhu Regiontour provázelo představení nových propagačních materiálů pro turistickou sezonu 2009.

Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.

Stolní kalendář s fotografiemi, kalendář sportovních, kulturních a vůbec všech zajímavých akcí v regionu Blanenska a Boskovicka a veletržní vydání novin Doma v Moravském krasu pokřtili zástupci společně vystavujících organizací novým produktem – borůvkovým pivem Modrá luna.

křest společných materiálů
Zleva pivem křtí: Hubert Adámek – vedoucí propagace Pivovaru Černá Hora, Jaroslav Dohnálek – starosta Boskovic, Lubomír Toufar – místostarosta města Blanska a Ivo Polák – radní Jihomoravského kraje. Foto: S. Mrázek

Společná expozice na veletrhu Regiontour v Brně je jen jedním z mnoha bodů smlouvy uzavřené v Černé Hoře, která funguje dle představ všech signatářů. Spolupráce na společné propagaci a v oblasti turistiky je na velmi dobré úrovni, což potvrdili všichni ze zúčastněných.

stánek