Výběrové řízení na funkci ředitel/ředitelka Nemocnice Blansko
6. května 2009, zprávy z MěÚ, přečteno: 4544×
Město Blansko vyhlašuje výběrové řízení na funkci: ředitel/ředitelka Nemocnice Blansko, příspěvková organizace, se sídlem Sadová 33, 678 31 Blansko.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
Požadované obecné předpoklady:
- státní občan ČR, případně cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt
- občanská a morální bezúhonnost
Požadované kvalifikační předpoklady:
- ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
Další požadované předpoklady:
- komunikativní osobnost
- organizační a řídící schopnosti
- praxe nejméně 5 roků ve zdravotnictví
- znalost zákonů a předpisů platných pro zdravotnictví
- řidičský průkaz sk. B
Platové podmínky:
- řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., v platném znění, nařízením vlády č. 564/2006 Sb., v platném znění, a nařízením vlády č. 469/2002 Sb., v platném znění
Náležitosti přihlášky:
- osobní údaje: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, kontaktní telefon, datum a podpis
- životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- osvědčení podle § 4 odst. 1 a čestné prohlášení podle § 4 odst. 3 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích, v platném znění
- souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění
- písemná výhledová koncepce organizace
Písemnou přihlášku spolu s požadovanými doklady doručte na adresu:
Město Blansko
sekretariát starostky
nám. Svobody 3
678 24 Blansko
Zalepenou obálku označte heslem „Výběrové řízení nemocnice – NEOTVÍRAT“.
Za poslední den pro doručení přihlášky do výběrového řízení se považuje doručení na podatelnu MěÚ Blansko nejpozději dne 25.05.2009 do 12.00 hodin.
Nevyžádané dokumenty a doklady budou po ukončení výběrového řízení skartovány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Další články v kategorii „zprávy z MěÚ“
17. července 2024
Opravy omezí dopravu v Dvorské ulici i na přemostění
15. července 2024
Město hledá zhotovitele nového zázemí na tenisových kurtech
15. července 2024
OBRAZEM: Víkend patřil nejen koncertům a hudebním zábavám
12. července 2024
Modernizace: Zimní stadion získal nová LED svítidla
10. července 2024
PEČOVATELSKÁ SLUŽBA MĚSTA BLANSKO – POŘÍZENÍ NÍZKOEMISNÍCH VOZIDEL
8. července 2024
Dělnický dům čeká o prázdninách další modernizace
3. července 2024
Anketa: Hledáme Blanenskou osobnost
3. července 2024
Radní schválili dotace nejen pro sportovce, opravu bytů i nový pořadník žadatelů
2. července 2024
Stavební úřad se vrátil do opravených prostor. Funguje podle nového zákona
2. července 2024
Setkání u sochy legionáře připomnělo výročí bitvy u Zborova