Vyhodnocení Dotazníku k úrovni služeb Městského úřadu Blansko za rok 2011
10. ledna 2012, zprávy z MěÚ, přečteno: 2891×
V září 2011 proběhlo mezi občany města Blanska dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjistit, jak jsou občané spokojení s činností Městského úřadu Blansko a s vybranými službami, které občanům poskytuje. Stručný přehled nejdůležitějších výsledků dotazníku vám nyní předkládáme.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
Přestože možnost vyplnit dotazník využila jen poměrně malá skupina z potenciálních respondentů, vedení města děkuje všem, kteří tak učinili, neboť i to je jedna z důležitých forem jakou se mohou občané na správě města podílet.
Některé z námětů vznesených občany byly zohledněny v přípravách rozpočtu na rok 2012, jiné budou naopak vyžadovat více času na přípravu, zajištění jejich financování a realizaci.
Výsledky dotazníku každopádně představují důležitou zpětnou vazbu, ale také určitý odrazový můstek pro sledování trendu, jakým se budou jeho výsledky a náměty občanů ubírat v dalších letech. Záměrem vedení města je totiž tento dotazník každoročně na podzim opakovat a dosažené meziroční výsledky srovnávat.
Počet odevzdaných dotazníků: 141
Z toho mužů: 58
Z toho žen: 71
Neuvedeno pohlaví: 12
Průměrný věk respondentů (tam, kde byl uveden): 51,3 roků
Dosažené průměrné známky
Míra spokojenosti s (se) | průměrná dosažená známka |
---|---|
1) obecně s kvalitou služeb a poradenství MěÚ | 2,77 |
2) s rozsahem úředních hodin na MěÚ Blansko | 2,47 |
3) s vlídností a přístupem zaměstnanců města | 2,58 |
4) s čekací dobou vyřízení podání na MěÚ | 2,82 |
5) s mírou nestrannosti úředníků MěÚ Blansko | 2,74 |
6) s informačním systémem v budovách MěÚ | 2,28 |
7) s přehledností a dostupností formulářů MěÚ | 2,19 |
8) s možností využití služeb úřadu přes internet | 2,46 |
9) s úrovní stránek www.blansko.cz | 2,47 |
10) s prací Městské policie Blansko | 2,81 |
11) s obsahem Zpravodaje města Blanska | 2,31 |
12) s vysíláním Televize Blansko | 2,27 |
13) s prací Informační kanceláře Blanka | 2,03 |
14) s možnostmi parkování u budov MěÚ | 3,29 |
15) s bezbariérovostí budovy nám. Republiky 1 | 2,11 |
16) s bezbariérovostí budovy nám. Svobody 3 | 2,98 |
17) s kvalitou informací poskytovaných MěÚ | 2,57 |
18) s transparentností činností MěÚ | 2,97 |
19) s mírou zapojení občanů do rozhodování | 3,38 |
20) s vlivem MěÚ na kvalitu života občanů města | 3,06 |
Nejlépe hodnocená oblast:
13. otázka – práce Blanenské informační kanceláře Blanka.
Nejhůře hodnocená oblast:
19. otázka – míra zapojení občanů do rozhodování.
Další články v kategorii „zprávy z MěÚ“
21. listopadu 2024
Budova městských lázní už je minulostí
18. listopadu 2024
Pečovatelská služba rozšiřuje okruh klientů, pomohou nová vozidla
15. listopadu 2024
Nový kalendář na rok 2025 je v prodeji. Zve do partnerských měst ve čtyřech státech
14. listopadu 2024
Společnost Teplo Blansko na setkání představila ceny tepla pro rok 2025
12. listopadu 2024
Radní schválili cenu tepla i opravu haly v Mlýnské ulici
12. listopadu 2024
Památník z náměstí Svobody se přesunul do restaurátorské dílny, čeká ho oprava
7. listopadu 2024
Plocha u bytovek ve Zborovecké ulici dostala nové dláždění
4. listopadu 2024
Stezky podél Svitavy doplnil nový mobiliář
30. října 2024
Radní schválili programové dotace pro sport i kulturu na rok 2025
29. října 2024
Za teplo z CZT lidé příští rok zaplatí méně