Výběrové řízení na vedoucí/ho oddělení sociální pomoci
22. června 2012, zprávy z MěÚ, přečteno: 3612×
Město Blansko vyhlašuje výběrové řízení na funkci: vedoucí oddělení sociální pomoci v odboru sociálních věcí MěÚ Blansko.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
Požadované obecné předpoklady:
-
státní občan ČR, případně cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt
-
občanská a morální bezúhonnost
Požadované kvalifikační předpoklady:
-
ukončené vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském nebo magisterském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku
Další požadované předpoklady:
-
organizační schopnosti
-
umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti)
-
zkušenosti s vedením kolektivu výhodou
-
dobrá znalost právních předpisů v oblasti sociální pomoci, a to zejména zákona o pomoci v hmotné nouzi, zákona o sociálních službách, zákona o poskytování dávek osobám se zdravotním postižením, zákona o státní sociální podpoře a přehled o souvisejících právních předpisech
-
znalost správního řádu
-
znalost práce na PC
-
řidičský průkaz sk. B
-
praxe ve veřejné správě vítána
Způsob, termín a místo nástupu:
-
pracovní poměr na dobu určitou, zástup za rodičovskou dovolenou do 15.02.2015, nástup k 01.11.2012 nebo dle dohody, MěÚ Blansko
Platové zařazení:
-
řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, nařízením vlády č. 564/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, a předpisy souvisejícími, platová třída 10
Lhůta pro podání písemné přihlášky:
-
31.07.2012
Náležitosti přihlášky:
-
jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, kontaktní telefon, datum a podpis
-
životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
-
výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
-
ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
-
souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů
Písemnou přihlášku spolu s požadovanými doklady a přílohami doručte v zalepené obálce se značkou „SOC – NEOTVÍRAT“ na adresu:
Město Blansko
Ing. Josef Kupčík, tajemník
nám. Svobody 3
678 24 Blansko
Nevyžádané dokumenty a doklady budou po ukončení výběrového řízení skartovány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Ing. Josef Kupčík
vložil: Josef Hejč, zaměstnanec / odbor hospodářské správy
Další články v kategorii „zprávy z MěÚ“
5. května 2025
Vyhláška určuje, kdy v Blansku platí zkrácená doba nočního klidu
1. května 2025
Blansko chystá generel dopravy. Zapojte se do průzkumu!
30. dubna 2025
Zastupitelé schválili dotace i plán získat bývalou restauraci Dělnický dům
29. dubna 2025
Radní schválili nový ceník parkování i podklady pro revitalizaci Palavy
29. dubna 2025
K zápisům do městských základních škol letos přišlo 260 dětí
28. dubna 2025
Město získalo dotaci na dětské skupiny téměř 26 milionů
22. dubna 2025
Blansko rozkvetlo. Zahradníci zkrášlují záhony, zvládli i výsadbu stromů
16. dubna 2025
Radní schválili prázdninový provoz školních družin i individuální dotace
14. dubna 2025
Blansko přivítalo nové občánky
11. dubna 2025
Pískoviště i dětská hřiště prošla po zimě revizí, renovují se i lavičky