Výběrové řízení na vedoucí/ho oddělení sociální pomoci
22. června 2012, zprávy z MěÚ, přečteno: 3549×
Město Blansko vyhlašuje výběrové řízení na funkci: vedoucí oddělení sociální pomoci v odboru sociálních věcí MěÚ Blansko.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
Požadované obecné předpoklady:
-
státní občan ČR, případně cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt
-
občanská a morální bezúhonnost
Požadované kvalifikační předpoklady:
-
ukončené vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském nebo magisterském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku
Další požadované předpoklady:
-
organizační schopnosti
-
umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti)
-
zkušenosti s vedením kolektivu výhodou
-
dobrá znalost právních předpisů v oblasti sociální pomoci, a to zejména zákona o pomoci v hmotné nouzi, zákona o sociálních službách, zákona o poskytování dávek osobám se zdravotním postižením, zákona o státní sociální podpoře a přehled o souvisejících právních předpisech
-
znalost správního řádu
-
znalost práce na PC
-
řidičský průkaz sk. B
-
praxe ve veřejné správě vítána
Způsob, termín a místo nástupu:
-
pracovní poměr na dobu určitou, zástup za rodičovskou dovolenou do 15.02.2015, nástup k 01.11.2012 nebo dle dohody, MěÚ Blansko
Platové zařazení:
-
řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, nařízením vlády č. 564/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, a předpisy souvisejícími, platová třída 10
Lhůta pro podání písemné přihlášky:
-
31.07.2012
Náležitosti přihlášky:
-
jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, kontaktní telefon, datum a podpis
-
životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
-
výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
-
ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
-
souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů
Písemnou přihlášku spolu s požadovanými doklady a přílohami doručte v zalepené obálce se značkou „SOC – NEOTVÍRAT“ na adresu:
Město Blansko
Ing. Josef Kupčík, tajemník
nám. Svobody 3
678 24 Blansko
Nevyžádané dokumenty a doklady budou po ukončení výběrového řízení skartovány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Ing. Josef Kupčík
vložil: Josef Hejč, zaměstnanec / odbor hospodářské správy
Další články v kategorii „zprávy z MěÚ“
20. prosince 2024
Na tenisových kurtech se dokončuje nové zázemí
18. prosince 2024
Radní vybrali projektanta kočárovny i firmu, která zmodernizuje veřejné osvětlení
16. prosince 2024
Město stanovilo prázdninový provoz mateřských škol
9. prosince 2024
Zastávky MHD čeká postupná obnova. Vandalové řádí dál
6. prosince 2024
Žáci ZŠ Salmova dostali dvě nové učebny matematiky a cvičnou kuchyni
5. prosince 2024
Úspěšný projekt integrace cizinců v Blansku pokračuje
4. prosince 2024
Na zámku skončily opravy střechy
2. prosince 2024
Dům s pečovatelskou službou oslavil 30 let existence
26. listopadu 2024
Radní schválili výběr zhotovitele zázemí dětských skupin a čtyřicítku dalších bodů
25. listopadu 2024
Blansko už má vánoční strom, náměstí ozdobil smrk ztepilý