Výběrové řízení na funkci vedoucí Odboru sociálních věcí MěÚ Blansko
17. června 2014, zprávy z MěÚ, přečteno: 3510×
Město Blansko vyhlašuje výběrové řízení na funkci: vedoucí Odboru sociálních věcí MěÚ Blansko.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
Článek měl omezenou platnost.
Informace v něm uvedené nemusí být již aktuální.
Požadované obecné předpoklady:
-
státní občan ČR, případně cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt
-
občanská a morální bezúhonnost
Požadované kvalifikační předpoklady:
-
ukončené vysokoškolské vzdělání získané studiem v magisterském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku
Další požadované předpoklady:
-
řídící a organizační schopnosti
-
praxe ve vedoucí funkci min. 4 roky (řízení většího pracovního kolektivu)
-
umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti)
-
velmi dobrá znalost zákona o sociálně-právní ochraně dětí, zákona o sociálních službách, zákona o pomoci v hmotné nouzi
-
přehled a orientační znalost souvisejících právních předpisů zejména v oblasti sociální pomoci, státní sociální podpory, zaměstnanosti, nemocenského a důchodového pojištění
-
zkouška zvláštní odborné způsobilosti v oboru vítána
-
velmi dobrá znalost správního řádu
-
znalost zákona o obcích
-
znalost práce na PC
-
praxe ve veřejné správě
-
řidičský průkaz sk. B
Způsob, termín a místo nástupu:
-
pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup k 01.01.2015 nebo dle dohody, MěÚ Blansko
Platové zařazení:
-
řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, nařízením vlády č. 564/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, a předpisy souvisejícími, platová třída 11
Lhůta pro podání písemné přihlášky:
-
31.07.2014
Náležitosti přihlášky:
-
jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, kontaktní telefon, datum a podpis
-
životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
-
výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
-
ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
-
souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů
-
osvědčení (nebo čestné prohlášení o jeho vyžádání) a čestné prohlášení podle § 4 zákona č. 451/1991 Sb. – nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. prosinci 1971
Písemnou přihlášku spolu s požadovanými doklady a přílohami doručte v zalepené obálce se značkou „SOC – NEOTVÍRAT“ na adresu:
Město Blansko
Ing. Josef Kupčík, tajemník
nám. Svobody 3
678 01 Blansko
Nevyžádané dokumenty a doklady budou po ukončení výběrového řízení skartovány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Ing. Josef Kupčík
tajemník MěÚ Blansko
Další články v kategorii „zprávy z MěÚ“
2. prosince 2024
Dům s pečovatelskou službou oslavil 30 let existence
26. listopadu 2024
Radní schválili výběr zhotovitele zázemí dětských skupin a čtyřicítku dalších bodů
25. listopadu 2024
Blansko už má vánoční strom, náměstí ozdobil smrk ztepilý
21. listopadu 2024
Budova městských lázní už je minulostí
18. listopadu 2024
Pečovatelská služba rozšiřuje okruh klientů, pomohou nová vozidla
15. listopadu 2024
Nový kalendář na rok 2025 je v prodeji. Zve do partnerských měst ve čtyřech státech
14. listopadu 2024
Společnost Teplo Blansko na setkání představila ceny tepla pro rok 2025
12. listopadu 2024
Radní schválili cenu tepla i opravu haly v Mlýnské ulici
12. listopadu 2024
Památník z náměstí Svobody se přesunul do restaurátorské dílny, čeká ho oprava
7. listopadu 2024
Plocha u bytovek ve Zborovecké ulici dostala nové dláždění