E.ON zákaznická linka nově zdarma
21. března 2015, tiskové zprávy, přečteno: 9775×
E.ON zahájil provoz nové bezplatné zákaznické linky, která je určena všem zákazníkům společnosti z řad domácností i malých a středních podnikatelů.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
Novinka má šetřit jejich výdaje a zvýšit komfort. Jde o vůbec první případ, kdy tradiční dodavatel energií neúčtuje poplatky za volání na zákaznickou linku. Nová zákaznická linka funguje na čísle 800 77 33 22 každý pracovní den v době mezi 7.–20. hodinou.
Zákazníkům společnosti E.ON je k dispozici pro řešení všech jejich požadavků spojených s dodávkami elektřiny nebo plynu. Zřízení bezplatné linky je dalším krokem, kterým E.ON ještě více zkvalitňuje svůj zákaznický servis. „Zásadní je pro nás pohodlí našich zákazníků. Nechceme, aby se jim řešení jakékoliv záležitosti zbytečně prodražilo. Volání na takzvané barevné linky je obvykle zpoplatněno v rozsahu desítek haléřů, ale i korun za minutu. Na E. ON zákaznickou linku budou nyní zákazníci volat zcela zdarma,“ říká Vladimír Vácha, tiskový mluvčí společnosti E.ON.
Další články v kategorii „tiskové zprávy“
11. února 2025
ZŠ TGM dál povede současná ředitelka
17. ledna 2025
Blansko má nejlepší facebook v kraji, zpravodaj obsadil stříbrnou příčku
14. ledna 2025
Město chystá další revitalizaci rekreační oblasti Palava za více než 120 milionů
6. ledna 2025
Na investice Blansko v roce 2025 uvolní téměř půl miliardy korun
11. prosince 2024
Zastupitelé schválili rekordní rozpočet na rok 2025
10. prosince 2024
Vítězem participativního rozpočtu je nový přístřešek v komunitním areálu v Dolní Lhotě
27. listopadu 2024
Blansko je 8. nejlepším městem k životu v Česku
1. listopadu 2024
Zvolte vítěze participativního rozpočtu. Začalo hlasování
21. října 2024
Participativní rozpočet Společně pro Blansko nabídne výběr z osmi projektů
16. září 2024
Řeka Svitava klesla na 1. povodňový stupeň, dál platí bdělost. Podívejte se na fotografie rozvodněných toků