E.ON zákaznická linka nově zdarma

21. března 2015, tiskové zprávy, přečteno: 9514×

E.ON zahájil provoz nové bezplatné zákaznické linky, která je určena všem zákazníkům společnosti z řad domácností i malých a středních podnikatelů.

Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.

Novinka má šetřit jejich výdaje a zvýšit komfort. Jde o vůbec první případ, kdy tradiční dodavatel energií neúčtuje poplatky za volání na zákaznickou linku. Nová zákaznická linka funguje na čísle 800 77 33 22 každý pracovní den v době mezi 7.–20. hodinou.

Zákazníkům společnosti E.ON je k dispozici pro řešení všech jejich požadavků spojených s dodávkami elektřiny nebo plynu. Zřízení bezplatné linky je dalším krokem, kterým E.ON ještě více zkvalitňuje svůj zákaznický servis. „Zásadní je pro nás pohodlí našich zákazníků. Nechceme, aby se jim řešení jakékoliv záležitosti zbytečně prodražilo. Volání na takzvané barevné linky je obvykle zpoplatněno v rozsahu desítek haléřů, ale i korun za minutu. Na E. ON zákaznickou linku budou nyní zákazníci volat zcela zdarma,“ říká Vladimír Vácha, tiskový mluvčí společnosti E.ON.