Omezení provozu MěÚ Blansko z důvodu stavebních prací

5. listopadu 2015, zprávy z MěÚ, přečteno: 2621×

Vzhledem k probíhajícím stavebním úpravám v budově MěÚ Blansko na nám. Republiky 1 (zateplení a výměna oken) dochází k určitým omezením provozu odborů městského úřadu sídlících v této budově. Provoz v budově na nám. Svobody 3 probíhá nadále bez omezení.

Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.

Článek měl omezenou platnost.
Informace v něm uvedené nemusí být již aktuální.

Provoz v budově na nám. Republiky 1 bude takto omezen do konce měsíce listopadu 2015.

V tomto období dochází k omezení nebo úplnému zrušení některých úředních dnů na některých odborech. Ovšem ani ty odbory, které úřední dny plně neruší, nebudou moci kvůli stavebním a úklidovým pracím vyhovět v plném rozsahu všem požadavkům ze strany blanenské a mimoblanenské veřejnosti.

Zrušení úředních dnů

Stavební úřad:

Zrušeny budou úřední dny na stavebním úřadě, a to pondělí 09.11. a středa 11.11.

Podání na tomto odboru nebude možné v období od 09.11. do 12.11.

Odbor VNV: 

Matrika, evidence obyvatel:

  • středa 11.11. zavřeno od 15:00 hod.
  • čtvrtek, pátek 12.11. a 13.11. zavřeno
  • pondělí 16.11. otevřeno až od 10:00 hod. 

Občanské průkazy, pasy, ŘP:

  • středa 25.11. zavřeno od 14:00 hod.
  • čtvrtek, pátek 26.11. a 27.11. zavřeno
  • pondělí 30.11. otevřeno až od 12:00 hod.

Registr vozidel, technici:

  • středa 18.11. zavřeno od 14:00 hod.
  • čtvrtek, pátek 19.11. a 20.11. zavřeno
  • pondělí 23.11. otevřeno až od 12:00 hod.
  • pátek 27.11. zavřeno
  • pondělí 30.11. otevřeno až od 12:00 hod.

Pokladna MěÚ bude ve dnech 18.11.–20.11.2015 přemístěna do jiných prostor na nám. Republiky 1 – její umístění bude zřetelně označeno!

Podatelna MěÚ bude ve dnech 19.11.–20.11.2015 přemístěna do budovy na nám. Svobody 3.

Případné změny tohoto harmonogramu budou s předstihem vyvěšeny na www.blansko.cz a v obou budovách MěÚ.

Děkujeme za pochopení.

Ing. Josef Kupčík
tajemník MěÚ Blansko