První fáze elektronické evidence tržeb odstartuje 1. prosince 2016

13. července 2016, zprávy z MěÚ, přečteno: 2350×

Týká se podnikajících fyzických a právnických osob, které přijímají platby v hotovosti. Evidovat se budou platby v hotovosti, platební kartou, šekem, směnkou, ale například i stravenkou, poukázkou nebo elektronickou peněženkou. Naopak platby bankovním převodem se evidovat nebudou.

Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.

Kdy se začne evidovat:

  • 1. prosince 2016 (1. fáze) – ubytovací a stravovací služby
  • 1. března 2017 (2. fáze) – maloobchod a velkoobchod
  • 1. března 2018 (3. fáze) – ostatní činnosti vyjma těch ve 4. fázi (například svobodná povolání, doprava, zemědělství)
  • 1. června 2018 (4. fáze) – vybraná řemesla a výrobní činnosti

Přehledné a aktuální informace o evidenci tržeb včetně odpovědí na nejčastější dotazy naleznete na www.etrzby.cz.

red