Blanenští pracují na vytvoření databáze stávajícího stavu budov v majetku města
10. března 2017, zprávy z MěÚ, přečteno: 1779×
Na zpracování tzv. pasportu nemovitostí pracuje odbor komunální údržby v součinnosti s odborem územního a investičního rozvoje. Město je povinno pečovat o svůj majetek, vytvořením kompletní a ucelené databáze stávajícího stavu budov je nezbytným krokem k jeho zhodnocení a vytvoření plánu oprav.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
„Základní evidence budov v majetku města je již připravená. Karty jednotlivých nemovitostí byly zpracovány podle jednotného modelu tak, aby údaje byly vzájemně porovnatelné. V současné době doplňujeme další informace o vybavení budov, o jejich energetické náročnosti a podobně,“ uvedl Petr Rizner, vedoucí odboru komunální údržby.
Kompletní pasportizace budov v majetku města má být hotova do konce tohoto roku.
red
Další články v kategorii „zprávy z MěÚ“
31. ledna 2025
Město i letos podpoří kastrace koček
28. ledna 2025
Radní schválili modernizaci kamerového systému, výběr firmy na opravu úřadu, zabývali se i vyúčtováním tepla z CZT za rok 2024
27. ledna 2025
Blanenský zámek se dočká nových toalet pro návštěvníky
22. ledna 2025
Krajští radní mimořádně jednali s radními z Blanska
20. ledna 2025
Nový bazén: dělníci už zakládají nový objekt
15. ledna 2025
Radní schválili podobu projektů, přípravu architektonické soutěže i udržení lékařské pohotovosti
13. ledna 2025
Nový vodovod i dvojice chodníků v Sadové ulici jsou dokončeny
9. ledna 2025
Nový vstup propojil baseballový stadion s cyklostezkou
23. prosince 2024
Město nabízí pronájem šesti bytů
20. prosince 2024
Na tenisových kurtech se dokončuje nové zázemí