Blanenští pracují na vytvoření databáze stávajícího stavu budov v majetku města
10. března 2017, zprávy z MěÚ, přečteno: 1736×
Na zpracování tzv. pasportu nemovitostí pracuje odbor komunální údržby v součinnosti s odborem územního a investičního rozvoje. Město je povinno pečovat o svůj majetek, vytvořením kompletní a ucelené databáze stávajícího stavu budov je nezbytným krokem k jeho zhodnocení a vytvoření plánu oprav.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
„Základní evidence budov v majetku města je již připravená. Karty jednotlivých nemovitostí byly zpracovány podle jednotného modelu tak, aby údaje byly vzájemně porovnatelné. V současné době doplňujeme další informace o vybavení budov, o jejich energetické náročnosti a podobně,“ uvedl Petr Rizner, vedoucí odboru komunální údržby.
Kompletní pasportizace budov v majetku města má být hotova do konce tohoto roku.
red
Další články v kategorii „zprávy z MěÚ“
21. listopadu 2024
Budova městských lázní už je minulostí
18. listopadu 2024
Pečovatelská služba rozšiřuje okruh klientů, pomohou nová vozidla
15. listopadu 2024
Nový kalendář na rok 2025 je v prodeji. Zve do partnerských měst ve čtyřech státech
14. listopadu 2024
Společnost Teplo Blansko na setkání představila ceny tepla pro rok 2025
12. listopadu 2024
Radní schválili cenu tepla i opravu haly v Mlýnské ulici
12. listopadu 2024
Památník z náměstí Svobody se přesunul do restaurátorské dílny, čeká ho oprava
7. listopadu 2024
Plocha u bytovek ve Zborovecké ulici dostala nové dláždění
4. listopadu 2024
Stezky podél Svitavy doplnil nový mobiliář
30. října 2024
Radní schválili programové dotace pro sport i kulturu na rok 2025
29. října 2024
Za teplo z CZT lidé příští rok zaplatí méně