Sídlo Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska najdete na nové adrese

20. září 2017, zprávy z MěÚ, přečteno: 1906×

Pokud si nevíte si rady s délkou záruční doby, s reklamací, s podmínkami odstoupení od smlouvy, případně s dalšími informacemi o právech spotřebitele, je tu pro vás Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z. s.

Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.

Sdružení obrany spotřebitelů je nezisková, nevládní a nepolitická organizace, která se všemi dostupnými prostředky snaží hájit práva spotřebitelů, poskytuje základní informace o reklamačním řízení, o délce záruční doby, o lhůtě k vyřízení reklamace nebo o podmínkách odstoupení od kupní smlouvy.

Tyto informace jsou k dispozici na internetových stránkách www.sos-msk.cz, e-mailové adrese poradna@sos-msk.cz nebo na poradenské lince 608 722 582, ale také v poradnách ve městech Moravskoslezského, Olomouckého, Zlínského, Pardubického, Libereckého a Ústeckého kraje.

Kromě poradenství organizuje sdružení řadu dalších aktivit, zaměřených na zlepšení postavení spotřebitelů, a spolupracuje s řadou dalších neziskových organizací, které prosazují a obhajují práva a zájmy občanů.

Od července 2017 sídlí organizace a poradna Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z. s., na nové adrese: Přemyslovců 832/50, 709 00 Ostrava, tel./fax: 596 111 252, 606 832 280, e-mail: ostrava@sos-msk.cz.