Výběrové řízení na funkci: vedoucí oddělení sociálně právní ochrany dětí případně sociální pracovník
24. října 2017, zprávy z MěÚ, přečteno: 7493×
Město Blansko vyhlašuje výběrové řízení na funkci vedoucí oddělení sociálně právní ochrany dětí případně sociální pracovník v oddělení sociálně právní ochrany dětí odboru sociálních věcí MěÚ Blansko.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
Článek měl omezenou platnost.
Informace v něm uvedené nemusí být již aktuální.
Požadované obecné předpoklady:
- státní občan ČR, případně cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt
- občanská a morální bezúhonnost
Požadované kvalifikační předpoklady:
- vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost, nebo
- vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku
Další požadované předpoklady:
- znalost právních předpisů v dané oblasti, zejména zákon o sociálně-právní ochraně dětí, občanský zákoník, část druhá – rodinné právo, trestní zákoník, zákon o odpovědnosti mládeže za protiprávní činy a o soudnictví ve věcech mládeže a zákon o výkonu ústavní výchovy
- znalost správního řádu
- umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti)
- řídící a organizační schopnosti (platí pro vedoucího oddělení)
- praxe ve vedoucí funkci vítána (platí pro vedoucího oddělení)
- odpovědnost, tvořivý přístup, týmová spolupráce, flexibilita
- znalost práce na PC
- řidičský průkaz sk. B
- praxe ve veřejné správě vítána
Způsob, termín a místo nástupu:
- pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup k 02.01.2018, nebo dle dohody, MěÚ Blansko
Platové zařazení:
- řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, nařízením vlády č. 564/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, a předpisy souvisejícími, platová třída 10
Lhůta pro podání písemné přihlášky:
- 21.11.2017
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, kontaktní telefon, datum a podpis
- životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů
Písemnou přihlášku spolu s požadovanými doklady a přílohami doručte v zalepené obálce se značkou „SOC – NEOTVÍRAT“ na adresu:
Město Blansko
Ing. Josef Kupčík, tajemník
nám. Svobody 32/3
678 01 Blansko.
Nevyžádané dokumenty a doklady budou po ukončení výběrového řízení skartovány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Další články v kategorii „zprávy z MěÚ“
31. ledna 2025
Město i letos podpoří kastrace koček
28. ledna 2025
Radní schválili modernizaci kamerového systému, výběr firmy na opravu úřadu, zabývali se i vyúčtováním tepla z CZT za rok 2024
27. ledna 2025
Blanenský zámek se dočká nových toalet pro návštěvníky
22. ledna 2025
Krajští radní mimořádně jednali s radními z Blanska
20. ledna 2025
Nový bazén: dělníci už zakládají nový objekt
15. ledna 2025
Radní schválili podobu projektů, přípravu architektonické soutěže i udržení lékařské pohotovosti
13. ledna 2025
Nový vodovod i dvojice chodníků v Sadové ulici jsou dokončeny
9. ledna 2025
Nový vstup propojil baseballový stadion s cyklostezkou
23. prosince 2024
Město nabízí pronájem šesti bytů
20. prosince 2024
Na tenisových kurtech se dokončuje nové zázemí