Na termín splatnosti místního poplatku vás město upozorní e-mailem

12. prosince 2017, zprávy z MěÚ, přečteno: 1878×

V průběhu roku 2017 byla zavedena možnost upozorňování obyvatel Blanska na splatnost místních poplatků pomocí zasílání e-mailových zpráv.

Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.

Tuto možnost využilo již prvních tři sta obyvatel města. Žádáme i další obyvatele, kteří nevyužívají k placení složenky, ale platí poplatek na pokladně úřadu nebo hradí poplatek převodem z účtu, a mají e-mailovou adresu, aby ji nahlásili správci poplatku na e-mail odpad@blansko.cz (pro poplatek ze psů na e-mail pes@blansko.cz).

Těmto zájemcům již nebude složenka zasílána a veškeré údaje k platbě obdrží pouze na nahlášenou e-mailovou adresu. V e-mailu uveďte jméno, příjmení, bydliště, současný VS ze složenky a pro zajištění kontroly také za koho poplatek hradíte (rodinné příslušníky – poplatníky). Pokud jste obdrželi složenku na zaplacení komunálního poplatku i za chatu, byt nebo rodinný domek, kde není nikdo přihlášen k trvalému pobytu, prosíme i o uvedení této skutečnosti.

Možnost zavedení poplatku za komunální odpad do sdruženého inkasa obyvatel (SIPO) stále platí. Stačí na pokladně městského úřadu nahlásit číslo SIPO a následující platba bude provedena již prostřednictvím této služby. Pokud je platba provedena přes SIPO, je bez poplatku za převod peněz.