Blanenští se připravují na změnu vizuální identity

18. srpna 2018, cestovní ruch, přečteno: 2606×

Letošní ročník Půlmaratonu Moravským krasem přestaví kromě staronového pořadatele ještě jednu novinku. Návštěvníci a účastníci závodu i obyvatelé města zde budou moci poprvé, ještě před jeho oficiálním představením, vidět nové propagační logo města Blanska.

Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.

Půlmaraton Moravským krasem je významnou sportovní i společenskou událostí, propagace města Blanska zde tedy nesmí chybět. Právě pro půlmaraton nechali Blanenští vyrobit tematické bannery „Město Blansko fandí sportu“ a „Město Blansko – brána Moravského krasu“, na kterých se poprvé objevuje nově zpracované propagační logo.

dsc-8251-17636-12906_550.jpg

Nové městské logo je moderní, jednoduché a variabilní. Zjednodušený tvar věže odkazuje na městskou historii a tradici, modrý rám pak symbolizuje bránu Moravského krasu, kterou Blansko představuje. Logo a celou vizuální identitu nechalo město Blansko zpracovat v rámci projektu „Město Blansko připravuje svou budoucnost“.

S novým logem a vizuální identitou se budete postupně setkávat na nových propagačních materiálech města Blanska, na informačním systému a dokumentech města. Oficiálně bude představeno na první tiskové konferenci města Blanska po prázdninách.

dsc-8241-47304-70068_550.jpg

logo-eu-op-zamestnanost-99403-0_550.jpg

Tento projekt č. CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_033/0002873 je spolufinancován z ESF prostřednictvím OPZ a ze státního rozpočtu ČR.

Martina Hejčová
vedoucí oddělení propagace a cestovního ruchu

 

   vložil: Kristýna Kadlecová, zaměstnanec / odbor školství, kultury a sportu