Shromáždění účastníků destinační oblasti Moravský kras a okolí
1. července 2019, tiskové zprávy, přečteno: 1491×
Dne 25. června 2019 proběhlo na zámku v Boskovicích shromáždění účastníků memoranda k turistické oblasti Moravský kras a okolí. Shromáždění účastníků se zúčastnilo 32 zástupců subjektů působících v cestovním ruchu, obcí a měst, muzeí, spolků, organizací a podnikatelů.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
Jednání uvedla senátorka Ing. Jaromíra Vítková, která dlouhodobě aktivity cestovního ruchu podporuje. Činnost destinace Moravský kras a okolí zajišťuje místní akční skupina MAS Moravský kras z.s., kterou zastupoval předseda Miloslav Novotný a manažer destinačního managementu Ing. Petr Revenda. Jednání se zúčastnila také paní Mgr. Veronika Kadlecová, referentka oddělení cestovního ruchu za Jihomoravský kraj.
Destinační managementy turistických oblastí jsou nositeli turistické propagace jednotlivých území České republiky, konkrétně v Jihomoravském kraji je stanoveno celkem 5 destinačních oblastí. Destinace Moravský kras a okolí byla vytvořena v roce 2016 a funguje na území Boskovicka, Blanenska, části okresů Vyškov, Prostějov a Brno venkov.
Shromáždění projednalo činnost na poli propagace v uplynulém roce a schválilo cíle a aktivity pro další období, včetně modelu financování. Na jednání proběhla také volba členů destinačního kolegia, které je odborným garantem destinace.
Přítomní se shodli, že pro příští období bude potřeba pokračovat v již realizovaných formách propagace v návaznosti na komunikační strategii Centrály cestovního ruchu Jižní Morava. Pro budoucnost destinace je klíčové, společně s finanční podporou Jihomoravského kraje, posílit finanční podíl veřejného sektoru a provozovatelů turistických atraktivit. Z produktů se osvědčily turistické noviny a společné prezentační akce. Současně byly naplánovány nové propagační tematické okruhy jako církevní turistika, či „hrady a zámky“. Zintenzivnit by měla propagace formou elektronických médií, včetně nových webových stránek a facebooku. A to vše s důrazem na vzájemnou komunikaci, koordinaci a spolupráci všech subjektů cestovního ruchu destinace.
S propagačními materiály destinace Moravský kras a okolí se zájemci mohou seznámit na www.moravskykras.eu nebo v informačních centrech v Blansku, Boskovicích a v regionu.
Foto: archiv autora
red
vložil: Kryštof Severa, redaktor
Další články v kategorii „tiskové zprávy“
1. listopadu 2024
Zvolte vítěze participativního rozpočtu. Začalo hlasování
21. října 2024
Participativní rozpočet Společně pro Blansko nabídne výběr z osmi projektů
16. září 2024
Řeka Svitava klesla na 1. povodňový stupeň, dál platí bdělost. Podívejte se na fotografie rozvodněných toků
15. září 2024
Povodňová komise v neděli večer odvolala 3. SPA, záplavy nyní nehrozí
15. září 2024
Na Svitavě se očekává dvacetiletá voda, povodňová komise zasedá nepřetržitě
15. září 2024
Na řece Svitavě byl v Blansku vyhlášen 3. stupeň povodňové aktivity
15. září 2024
Svitava dosáhla 2. stupně povodňové aktivity. Uzavřeno je parkoviště za úřadem práce i silnice z Těchova na Obůrku
14. září 2024
V Blansku se Svitava zatím drží v korytu, jinde už se vylila do polí
14. září 2024
Svitava i další toky se zatím drží v korytech, lidé z povodňových oblastí by měli sledovat situaci
13. září 2024
Město zřídilo krizovou linku, nabízí možnost odběru písku