Shromáždění účastníků destinační oblasti Moravský kras a okolí
1. července 2019, tiskové zprávy, přečteno: 1571×
Dne 25. června 2019 proběhlo na zámku v Boskovicích shromáždění účastníků memoranda k turistické oblasti Moravský kras a okolí. Shromáždění účastníků se zúčastnilo 32 zástupců subjektů působících v cestovním ruchu, obcí a měst, muzeí, spolků, organizací a podnikatelů.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
Jednání uvedla senátorka Ing. Jaromíra Vítková, která dlouhodobě aktivity cestovního ruchu podporuje. Činnost destinace Moravský kras a okolí zajišťuje místní akční skupina MAS Moravský kras z.s., kterou zastupoval předseda Miloslav Novotný a manažer destinačního managementu Ing. Petr Revenda. Jednání se zúčastnila také paní Mgr. Veronika Kadlecová, referentka oddělení cestovního ruchu za Jihomoravský kraj.
Destinační managementy turistických oblastí jsou nositeli turistické propagace jednotlivých území České republiky, konkrétně v Jihomoravském kraji je stanoveno celkem 5 destinačních oblastí. Destinace Moravský kras a okolí byla vytvořena v roce 2016 a funguje na území Boskovicka, Blanenska, části okresů Vyškov, Prostějov a Brno venkov.
Shromáždění projednalo činnost na poli propagace v uplynulém roce a schválilo cíle a aktivity pro další období, včetně modelu financování. Na jednání proběhla také volba členů destinačního kolegia, které je odborným garantem destinace.
Přítomní se shodli, že pro příští období bude potřeba pokračovat v již realizovaných formách propagace v návaznosti na komunikační strategii Centrály cestovního ruchu Jižní Morava. Pro budoucnost destinace je klíčové, společně s finanční podporou Jihomoravského kraje, posílit finanční podíl veřejného sektoru a provozovatelů turistických atraktivit. Z produktů se osvědčily turistické noviny a společné prezentační akce. Současně byly naplánovány nové propagační tematické okruhy jako církevní turistika, či „hrady a zámky“. Zintenzivnit by měla propagace formou elektronických médií, včetně nových webových stránek a facebooku. A to vše s důrazem na vzájemnou komunikaci, koordinaci a spolupráci všech subjektů cestovního ruchu destinace.
S propagačními materiály destinace Moravský kras a okolí se zájemci mohou seznámit na www.moravskykras.eu nebo v informačních centrech v Blansku, Boskovicích a v regionu.
Foto: archiv autora
red
vložil: Kryštof Severa, redaktor
Další články v kategorii „tiskové zprávy“
11. února 2025
ZŠ TGM dál povede současná ředitelka
17. ledna 2025
Blansko má nejlepší facebook v kraji, zpravodaj obsadil stříbrnou příčku
14. ledna 2025
Město chystá další revitalizaci rekreační oblasti Palava za více než 120 milionů
6. ledna 2025
Na investice Blansko v roce 2025 uvolní téměř půl miliardy korun
11. prosince 2024
Zastupitelé schválili rekordní rozpočet na rok 2025
10. prosince 2024
Vítězem participativního rozpočtu je nový přístřešek v komunitním areálu v Dolní Lhotě
27. listopadu 2024
Blansko je 8. nejlepším městem k životu v Česku
1. listopadu 2024
Zvolte vítěze participativního rozpočtu. Začalo hlasování
21. října 2024
Participativní rozpočet Společně pro Blansko nabídne výběr z osmi projektů
16. září 2024
Řeka Svitava klesla na 1. povodňový stupeň, dál platí bdělost. Podívejte se na fotografie rozvodněných toků