Město vyhlašuje výběrové řízení na funkci vedoucí odboru správy a rozvoje města
22. května 2020, zprávy z MěÚ, přečteno: 1854×
Město Blansko vyhlašuje výběrové řízení na funkci vedoucí odboru správy a rozvoje města. Zájemci mohou podávat přihlášky do 9. června 2020.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
Článek měl omezenou platnost.
Informace v něm uvedené nemusí být již aktuální.
Město Blansko vyhlašuje
výběrové řízení na funkci: vedoucí odboru správy a rozvoje města
Požadované obecné předpoklady:
- - státní občan ČR, případně cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt
- - občanská a morální bezúhonnost
Požadované kvalifikační předpoklady:
- - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
Další požadované předpoklady:
- - umění jednat s lidmi, dobré komunikační schopnosti
- - schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů
- - orientace v ekonomické agendě územních samosprávných celků
- - znalost zákona o obcích
- - znalost zákona o zadávání veřejných zakázek
- - praxe ve vedoucí funkci min. 4 roky
- - praxe ve veřejné správě min. 2 roky
- - znalost práce na PC
- - řidičský průkaz sk. B
Způsob, termín a místo nástupu: pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup k 01.08.2020 nebo dle dohody.
Platové zařazení: řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, nařízením vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, a předpisy souvisejícími, platová třída 11
Lhůta pro podání písemné přihlášky: 09.06.2020
Náležitosti přihlášky:
- - jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, kontaktní telefon, datum a podpis
- - životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
- - výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Písemnou přihlášku spolu s požadovanými doklady a přílohami doručte v zalepené obálce se značkou „SRM vedoucí – NEOTVÍRAT“ na adresu:
Město Blansko, Ing. Josef Kupčík, tajemník, nám. Svobody 32/3, 678 01 Blansko.
Nevyžádané dokumenty a doklady budou po ukončení výběrového řízení skartovány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Uchazeč bere na vědomí, že město Blansko bude pro účely tohoto výběrového řízení zpracovávat jeho osobní údaje uvedené v části „náležitosti přihlášky“, a to v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).
Ing. Josef Kupčík, tajemník MěÚ Blansko
vložil: Michal Záboj, redaktor / tiskové oddělení
Další články v kategorii „zprávy z MěÚ“
20. prosince 2024
Na tenisových kurtech se dokončuje nové zázemí
18. prosince 2024
Radní vybrali projektanta kočárovny i firmu, která zmodernizuje veřejné osvětlení
16. prosince 2024
Město stanovilo prázdninový provoz mateřských škol
9. prosince 2024
Zastávky MHD čeká postupná obnova. Vandalové řádí dál
6. prosince 2024
Žáci ZŠ Salmova dostali dvě nové učebny matematiky a cvičnou kuchyni
5. prosince 2024
Úspěšný projekt integrace cizinců v Blansku pokračuje
4. prosince 2024
Na zámku skončily opravy střechy
2. prosince 2024
Dům s pečovatelskou službou oslavil 30 let existence
26. listopadu 2024
Radní schválili výběr zhotovitele zázemí dětských skupin a čtyřicítku dalších bodů
25. listopadu 2024
Blansko už má vánoční strom, náměstí ozdobil smrk ztepilý