zveřejněno: 28. 3. 2021,
cestovní ruch,
přečteno: 2 178×
Obložené chlebíčky, saláty a pomazánky, plněné bagety nebo sladké dezerty. To jsou jen některé z výrobků firmy Lahůdky Nečas z Vavřince, které potěší nejednoho milovníka a nejednu milovnici dobrého jídla. Spojuje je také to, že nesou označení Moravský kras regionální produkt a právě jim a jejich výrobci se bude věnovat další díl našeho seriálu.
odbor vnějších vztahů
zveřejněno: 21. 3. 2021,
cestovní ruch,
přečteno: 1 150×
První dubnová neděle se posledních 13 let nesla vždy ve znamení turistiky, dobrého jídla, pití a řádné porce recese. Turistickou sezonu zahajovali turisté z Blanenska i Boskovicka v areálu Pivovaru Černá Hora, kde se společnými silami pokusili vytvořit nový český rekord v netradiční disciplíně. V Moravském krasu a okolí tak máme například nejvíc lidí, kteří mají pod čepicí, nejvíc lidí, kteří mají kliku i srdce na dlani, žije zde nejvíce lidí, kteří absolvovali hřebenovou túru a dosáhli na vavříny.
zveřejněno: 7. 3. 2021,
cestovní ruch,
přečteno: 1 938×
V dalším díle našeho seriálu, ve kterém představujeme držitele značky Moravský kras regionální produkt, zavítáme do srdce chráněné krajinné oblasti. Ve Vilémovicích od roku 2007 působí spolek Včela pro Moravský kras. Certifikátem s modrou kapkou jsou označené med a medovina, které produkují jeho členové. Spolek toho ale nabízí mnohem více – včelařské kurzy, apiterapii nebo aromaterapii.