Parkovací aplikace ClickPark

vložil Michal Král » 7. 4. 2025, 09:14

Mohli byste si prosím přečíst recenze na parkovací aplikaci ClickPark (hodnocení AppStore 1.3 a Google Play 2.2 z 5 možných)? Stejné problémy, na které si stěžují uživatelé v recenzích před 5 lety nikdo neřeší a chyby jsou v aplikaci stále. Dnes mi například aplikace zahlásila nefunkční kartu, kterou jsem následně odstranil. Při pokusu o novou registraci a po provedení ověřovací platby (což je způsob, který se opravdu používal před několika lety), mi aplikace zahlásila ztrátu spojení. Při druhém pokusu aplikace spadla. Naprostý nesmysl je nemožnost úhrady 0 Kč bez registrované karty. Chybí Apple Pay a Google Pay. Vývojáři na chyby naposled reagovali v roce 2020. Opravdu si prosím přečtěte recenze s chybami, na které vás samozřejmě upozornovali v diskuzích i blanešťáci. Děkuji


Pavla Komárková, 15. 4. 2025, 17:11

Vážený pane Králi,

děkujeme za Váš podnět, předali jsme jej novému provozovateli, kterým jsou od 1. února Technické služby Blansko, s. r. o. Technické služby už jednají s pronajímatelem parkovacích automatů o dalších možnostech placení parkovného. V nejbližších dnech by platby měly být umožněny také pomocí Vámi zmiňovaného Apple Pay a Google Pay. Jednání nyní finalizují, jasněji by mělo být po Velikonocích.  

Hezký den,

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Pavla Komárková, tisková mluvčí
vedoucí tiskového oddělení, kancelář č. 47,
nám. Svobody 32/3, 678 01 Blansko
komarkova@blansko.cz | 516  775  146 | 775  870  792


            aktualizováno: 31. 3. 2020, 12:23 h