Náplň práce personálního oddělení
- Plní úkoly uložené starostou, místostarosty a tajemníkem MěÚ a zajišťuje provoz a administrativní agendu jejich kanceláří.
- Pořizuje veškeré zápisy z jednání Zastupitelstva města Blansko a Rady města Blansko, zajišťuje jejich archivaci, soustřeďuje a připravuje písemné materiály pro zasedání těchto orgánů, vede evidenci úkolů uložených těmito orgány.
- Zpracovává platy zaměstnanců a odměny členů Zastupitelstva města Blansko a s tím související agendu.
- Vede personální agendu zaměstnanců a zpracovává peněžní plnění poskytovaná fyzickým osobám, které nejsou členy zastupitelstva, za výkon funkce členů výborů, komisí a zvláštních orgánu obce a s tím související agendu.
- Kontroluje čerpání stanovených limitů počtu zaměstnanců a mzdových prostředků včetně ostatních osobních výdajů a zajišťuje související výkaznictví.
- V souladu s platnými právními předpisy plní povinnosti vyplývající pro zaměstnavatele:
- v oblasti daně z příjmu fyzických osob ze závislé činnosti,
- v oblasti sociálního zabezpečení, nemocenského, důchodového a zdravotního pojištění.
- Je podpůrným (zapisujícím) orgánem za město Blansko dle zákona o střetu zájmů a plní veškeré povinnosti s tím související.
- Organizačně zajišťuje vzdělávání a školení zaměstnanců.
- Vede evidenci obecně závazných předpisů vydávaných městem.
- Zajišťuje výkon agendy manažera jakosti MěÚ Blansko.
- Koordinuje zavádění a udržování modelů řízení kvality na úřadě.
aktualizováno: 24. 1. 2024, 10:20 h