Náplň práce personálního oddělení


  • Plní úkoly uložené starostou, místostarosty a tajemníkem MěÚ a zajišťuje provoz a administrativní agendu jejich kanceláří.
  • Pořizuje veškeré zápisy z jednání Zastupitelstva města Blansko a Rady města Blansko, zajišťuje jejich archivaci, soustřeďuje a připravuje písemné materiály pro zasedání těchto orgánů, vede evidenci úkolů uložených těmito orgány.
  • Zpracovává platy zaměstnanců a odměny členů Zastupitelstva města Blansko a s tím související agendu.
  • Vede personální agendu zaměstnanců a zpracovává peněžní plnění poskytovaná fyzickým osobám, které nejsou členy zastupitelstva, za výkon funkce členů výborů, komisí a zvláštních orgánu obce a s tím související agendu.
  • Kontroluje čerpání stanovených limitů počtu zaměstnanců a mzdových prostředků včetně ostatních osobních výdajů a zajišťuje související výkaznictví.
  • V souladu s platnými právními předpisy plní povinnosti vyplývající pro zaměstnavatele:
    • v oblasti daně z příjmu fyzických osob ze závislé činnosti,
    • v oblasti sociálního zabezpečení, nemocenského, důchodového a zdravotního pojištění.
  • Je podpůrným (zapisujícím) orgánem za město Blansko dle zákona o střetu zájmů a plní veškeré povinnosti s tím související.
  • Organizačně zajišťuje vzdělávání a školení zaměstnanců.
  • Vede evidenci obecně závazných předpisů vydávaných městem.
  • Zajišťuje výkon agendy manažera jakosti MěÚ Blansko.
  • Koordinuje zavádění a udržování modelů řízení kvality na úřadě.

            aktualizováno: 24. 1. 2024, 10:20 h