Registr řidičů, dopravních přestupků a taxislužby bude dočasně mimo provoz

Připomínáme, že v úterý 15. a ve středu 16. dubna bude nedostupná agenda registru řidičů a dopravních přestupků, taxislužby a nepojištěných vozidel odboru dopravy městského úřadu. Důvodem je stěhování kanceláří kvůli rekonstrukci budovy. Omezení se nedotkne registru vozidel, který je umístění v jiné části budovy, fungovat proto bude po celou dobu rekonstrukce beze změn či omezení.

Od 22. dubna do 20. června 2025 bude registr řidičů fungovat v náhradních prostorách ve 2. patře severního křídla, v kanceláři č. 220Agenda dopravních přestupků včetně agendy úsekového měření rychlosti bude od 22. dubna nově umístěna ve 2. patře budovy nám. Republiky 1 v kancelářích č. 212 až 216 Agenda taxislužby, nepojištěných vozidel – ČKP bude od 22. dubna 2025 nově umístěna ve 2. patře budovy nám. Republiky 1 v kancelářích č. 209 až 211.

On-line objednání na registr řidičů bude po celou dobu rekonstrukce mimo provoz. Všechny agendy budou k dispozici v běžných úředních hodinách. Beze změny zůstávají také telefonické kontakty.

Všechny kontakty najdete zde.

Podrobnosti se dočtete v článku na webu města.

14. 4. 2025, 13:52 h | odbor dopravy