Výběrové řízení na funkci: referent komunální údržby
10. dubna 2019, zprávy z MěÚ, přečteno: 1779×
Město Blansko vyhlašuje výběrové řízení na funkci referent komunální údržby v oddělení komunální údržby odboru komunální údržby Městského úřadu Blansko. Lhůta pro podání písemné přihlášky je do 26. dubna.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
Článek měl omezenou platnost.
Informace v něm uvedené nemusí být již aktuální.
Požadované obecné předpoklady:
- státní občan ČR, případně cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt
- občanská a morální bezúhonnost
Požadované kvalifikační předpoklady:
- vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání s maturitou technického směru
Další požadované předpoklady:
- znalost problematiky oprav a rekonstrukcí místních komunikací včetně dopravního značení
- flexibilita a umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti)
- schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů
- orientace v zákoně o obcích a ve stavebním zákoně
- základní znalost zákona o zadávání veřejných zakázek výhodou
- znalost práce na PC
- řidičský průkaz sk. B
- praxe ve veřejné správě výhodou
Způsob, termín a místo nástupu:
- pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup k 01.06.2019 nebo dle dohody, MěÚ Blansko
Platové zařazení:
- řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, nařízením vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, a předpisy souvisejícími, platová třída 10
Lhůta pro podání písemné přihlášky:
- 26.04.2019
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, kontaktní telefon, datum a podpis
- životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) ke zpracování, shromažďování, užívání a uchovávání jeho osobních údajů za účelem výběrového řízení
Písemnou přihlášku spolu s požadovanými doklady a přílohami doručte v zalepené obálce se značkou „KOM – NEOTVÍRAT“ na adresu:
Město Blansko
Ing. Josef Kupčík, tajemník
nám. Svobody 32/3
678 01 Blansko.
Nevyžádané dokumenty a doklady budou po ukončení výběrového řízení skartovány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Další články v kategorii „zprávy z MěÚ“
2. prosince 2024
Dům s pečovatelskou službou oslavil 30 let existence
26. listopadu 2024
Radní schválili výběr zhotovitele zázemí dětských skupin a čtyřicítku dalších bodů
25. listopadu 2024
Blansko už má vánoční strom, náměstí ozdobil smrk ztepilý
21. listopadu 2024
Budova městských lázní už je minulostí
18. listopadu 2024
Pečovatelská služba rozšiřuje okruh klientů, pomohou nová vozidla
15. listopadu 2024
Nový kalendář na rok 2025 je v prodeji. Zve do partnerských měst ve čtyřech státech
14. listopadu 2024
Společnost Teplo Blansko na setkání představila ceny tepla pro rok 2025
12. listopadu 2024
Radní schválili cenu tepla i opravu haly v Mlýnské ulici
12. listopadu 2024
Památník z náměstí Svobody se přesunul do restaurátorské dílny, čeká ho oprava
7. listopadu 2024
Plocha u bytovek ve Zborovecké ulici dostala nové dláždění