Výběrové řízení na funkci: administrativní pracovník
17. května 2019, zprávy z MěÚ, přečteno: 2953×
Město Blansko vyhlašuje výběrové řízení na funkci administrativní pracovník v odboru Obecní živnostenský úřad MěÚ Blansko.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
Článek měl omezenou platnost.
Informace v něm uvedené nemusí být již aktuální.
Požadované obecné předpoklady:
-
státní občan ČR, případně cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt
-
občanská a morální bezúhonnost
Požadované kvalifikační předpoklady:
-
středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
Další požadované předpoklady:
-
orientace v právních předpisech z oblasti administrativně – správní agendy a živnostenského podnikání, zejména:
-
zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,
-
vyhláška č. 259/2012., o podrobnostech výkonu spisové služby, ve znění pozdějších předpisů
-
zákon č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů
-
znalost práce na PC (Excel, Word, Internet)
-
schopnost zapracování v různých softwarech IS
-
pečlivost, odpovědnost, spolehlivost
-
umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti)
-
praxe ve veřejné správě vítána (spisová služba)
Způsob, termín a místo nástupu:
- pracovní poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou, nástup k 01.07.2019, nebo dle dohody, MěÚ Blansko
Platové zařazení:
- řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, nařízením vlády č. 341/2017 Sb., a předpisy souvisejícími, platová třída 7
Lhůta pro podání písemné přihlášky:
- 03.06.2019
Náležitosti přihlášky:
-
jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, kontaktní telefon, datum a podpis
-
životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
-
výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
-
ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
-
souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) ke zpracování, shromažďování, užívání a uchovávání jeho osobních údajů za účelem výběrového řízení
Písemnou přihlášku spolu s požadovanými doklady a přílohami doručte v zalepené obálce se značkou „ObŽÚ – NEOTVÍRAT“ na adresu:
Město Blansko
Ing. Josef Kupčík, tajemník
nám. Svobody 32/3
678 01 Blansko.
Nevyžádané dokumenty a doklady budou po ukončení výběrového řízení skartovány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Další články v kategorii „zprávy z MěÚ“
21. listopadu 2024
Budova městských lázní už je minulostí
18. listopadu 2024
Pečovatelská služba rozšiřuje okruh klientů, pomohou nová vozidla
15. listopadu 2024
Nový kalendář na rok 2025 je v prodeji. Zve do partnerských měst ve čtyřech státech
14. listopadu 2024
Společnost Teplo Blansko na setkání představila ceny tepla pro rok 2025
12. listopadu 2024
Radní schválili cenu tepla i opravu haly v Mlýnské ulici
12. listopadu 2024
Památník z náměstí Svobody se přesunul do restaurátorské dílny, čeká ho oprava
7. listopadu 2024
Plocha u bytovek ve Zborovecké ulici dostala nové dláždění
4. listopadu 2024
Stezky podél Svitavy doplnil nový mobiliář
30. října 2024
Radní schválili programové dotace pro sport i kulturu na rok 2025
29. října 2024
Za teplo z CZT lidé příští rok zaplatí méně