Výběrové řízení na funkci: referent sociálních věcí
20. prosince 2019, zprávy z MěÚ, přečteno: 2002×
Město Blansko vyhlašuje výběrové řízení na funkci referent sociálních věcí v oddělení sociálně právní ochrany dětí odboru sociálních věcí MěÚ Blansko. Lhůta pro podání písemné přihlášky je do 17. ledna 2020.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
Článek měl omezenou platnost.
Informace v něm uvedené nemusí být již aktuální.
Požadované obecné předpoklady:
- státní občan ČR, případně cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt
- občanská a morální bezúhonnost
Požadované kvalifikační předpoklady:
- vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost, nebo
- vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku (ukončené nejpozději ke dni nástupu)
Další požadované předpoklady:
- znalost právních předpisů v dané oblasti, zejména zákon o sociálně-právní ochraně dětí, občanský zákoník, část druhá – rodinné právo, trestní zákoník, zákon o odpovědnosti mládeže za protiprávní činy a o soudnictví ve věcech mládeže a zákon o výkonu ústavní výchovy
- znalost správního řádu
- umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti)
- odpovědnost, tvořivý přístup, týmová spolupráce, flexibilita
- znalost práce na PC
- řidičský průkaz sk. B
- praxe ve veřejné správě vítána
Způsob, termín a místo nástupu:
- pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup k 01.03.2020 nebo dle dohody, MěÚ Blansko
Platové zařazení:
- řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, nařízením vlády č. 341/2017 Sb., a předpisy souvisejícími, platová třída 11
Lhůta pro podání písemné přihlášky:
- 17.01.2020
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, kontaktní telefon, datum a podpis
- životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Písemnou přihlášku spolu s požadovanými doklady a přílohami doručte v zalepené obálce se značkou „SOC – NEOTVÍRAT“ na adresu:
Město Blansko,
Ing. Josef Kupčík, tajemník,
nám. Svobody 32/3,
678 01 Blansko.
Nevyžádané dokumenty a doklady budou po ukončení výběrového řízení skartovány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Uchazeč bere na vědomí, že město Blansko bude pro účely tohoto výběrového řízení zpracovávat jeho osobní údaje uvedené v části „náležitosti přihlášky“, a to v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).
vložil: Kryštof Severa, redaktor
Další články v kategorii „zprávy z MěÚ“
17. července 2024
Opravy omezí dopravu v Dvorské ulici i na přemostění
15. července 2024
Město hledá zhotovitele nového zázemí na tenisových kurtech
15. července 2024
OBRAZEM: Víkend patřil nejen koncertům a hudebním zábavám
12. července 2024
Modernizace: Zimní stadion získal nová LED svítidla
10. července 2024
PEČOVATELSKÁ SLUŽBA MĚSTA BLANSKO – POŘÍZENÍ NÍZKOEMISNÍCH VOZIDEL
8. července 2024
Dělnický dům čeká o prázdninách další modernizace
3. července 2024
Anketa: Hledáme Blanenskou osobnost
3. července 2024
Radní schválili dotace nejen pro sportovce, opravu bytů i nový pořadník žadatelů
2. července 2024
Stavební úřad se vrátil do opravených prostor. Funguje podle nového zákona
2. července 2024
Setkání u sochy legionáře připomnělo výročí bitvy u Zborova