Městský úřad se v pondělí 16. 3. zavře, úředníci budou na telefonu či e-mailu

16. března 2020, zprávy z MěÚ, přečteno: 3010×

S ohledem na usnesení vlády č. 217 ze dne 15. března o přijetí krizového opatření se v pondělí 16. března 2020 ruší osobní kontaktní úřední styk s veřejností ve všech budovách Městského úřadu Blansko. Úřední hodiny zůstávají beze změny, osobní kontakt ale bude nahrazený písemným, elektronickým či telefonickým kontaktem.

Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.

Článek měl omezenou platnost.
Informace v něm uvedené nemusí být již aktuální.

"K omezení kontaktu zaměstnanců s veřejností jsme byli nuceni přistoupit do doby, než se podaří zajistit ochranné pomůcky, jejichž slíbená dodávka zatím nedorazila. O fungování úřadu v dalších dnech budeme veřejnost informovat," uvedl starosta Blanska Jiří Crha.

Úředníci budou v práci a lidé se na ně mohou obrátit telefonem i e-mailem, na vyžádání jim zašlou také potřebné formuláře elektronickou cestou. O tom, jak se opatření změní v následujících dnech, vás budeme informovat.

Podle nařízení vlády ale mají úřady do týdne omezit režim tak, že pro veřejnost budou otevřeny maximálně dva dny v týdnu po dobu nejvýše tří hodin. Lidé by měli odložit vše, co snese odklad, a vyřizovat jen to nejnutnější.

Město nyní hledá cesty, jak zajistit roušky, jejichž dodávku slibovala vláda už na minulý týden, vlastní cestou. Pro zaměstnance Nemocnice Blansko je budou vyrábět švadlenky z blanenské farnosti, město s žádostí o pomoc s výrobou roušek nyní oslovuje i soukromé firmy a chráněné dílny.

 

 

 

   vložil: Pavla Komárková, vedoucí oddělení / tiskové oddělení