Město hledá referenta/referentku správy majetku
24. března 2025, volné pozice, přečteno: 529×
Tajemnice MěÚ Blansko vyhlašuje výběrové řízení na funkci: referent/referentka správy majetku v oddělení správy a údržby majetku na odboru správy a rozvoje města MěÚ Blansko. Zájemci se mohou hlásit do 16. dubna 2025.
Místo výkonu práce: Blansko.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou.
Platové zařazení: řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a předpisy souvisejícími, platová třída 10.
Termín nástupu: nástup k 1. květnu 2025 nebo dle dohody.
Základní charakteristika pracovní náplně:
Komplexní správa majetku města – zaměření na technickou infrastrukturu (prioritně komunikace, vodovody a kanalizace) – zajištění oprav a údržby majetku, včetně jeho pasportizace a souvisejícího výkaznictví.
Požadujeme:
- Potřebné vzdělání: min. středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou (stavební nebo jiné technické zaměření výhodou)
- Znalost legislativy: zákon o silničním provozu, zákon o vodovodech a kanalizacích, vodní zákon, zákon o obcích, zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, stavební zákon, zákon o zadávání veřejných zakázek
- Praxe: zkušenosti s praktickou správou technické infrastruktury nebo stavební inženýrskou činností výhodou
- Obecné předpoklady: státní občan ČR (případně občan jiného členského státu EU nebo občan státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v ČR povolen trvalý pobyt), znalost českého jazyka, bezúhonnost a plná svéprávnost
- Zvláštní odborná způsobilost: ne
- Další požadavky: řidičské oprávnění sk. B, výborné komunikační schopnosti, schopnost samostatné i týmové práce, aktivní přístup k řešení problémů, pečlivý a zodpovědný přístup k práci, uživatelská znalost práce na PC (kancelářský software). Znalost cizího jazyka výhodou.
Lhůta pro podání písemné přihlášky: do 16. dubna 2025
Náležitosti přihlášky: název funkce výběrového řízení, jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství (cizinec, který není občanem členského státu EU nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu cizince), kontaktní telefon a e-mail, datum a podpis.
Povinné přílohy přihlášky:
- Strukturovaný profesní životopis
- Výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizinců obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením).
- Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Doklad o bezúhonnosti lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. Uchazeč předloží doklady výše uvedené pod č. 2. a 3. městu Blansko nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Písemnou přihlášku spolu s požadovanými doklady doručte v uzavřené obálce, případně datovou zprávou, se značkou „SRM (referent) – NEOTVÍRAT“ na adresu: město Blansko, tajemnice, nám. Svobody 32/3, 678 01 Blansko.
Podrobné informace o pracovní pozici podá vedoucí odboru správy a rozvoje města Ing. Milan Vítek, e-mail: vitek@blansko.cz, tel.: 516 775 196.
S uchazečem, který podal neúplnou přihlášku, nebude možné uzavřít pracovní smlouvu.
Povinné přílohy přihlášky neúspěšných uchazečů budou po skončení výběrového řízení skartovány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Uchazeč bere na vědomí, že město Blansko bude pro účely tohoto výběrového řízení zpracovávat jeho osobní údaje uvedené v části „náležitosti přihlášky“, a to ke splnění právních povinností města v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a zákonem o zpracování osobních údajů č. 110/2019 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Dokumenty s osobními údaji budou za účelem zpracování žádosti zpracovávány pověřenými pracovníky městského úřadu po dobu od data podání žádosti do data uzavření spisu a dále archivovány dle spisového řádu úřadu. Uvedené osobní údaje nebudou předmětem rozhodování na základě automatizovaného zpracování ani profilování ani nebudou předávány do třetích zemí mimo EU. Bližší informace o zpracování osobních údajů úřadem a právech subjektu údajů jsou uvedeny na internetových stránkách úřadu www.blansko.cz v části „Městský úřad“ – „Dokumenty“.
Mgr. et Mgr. Petra Skotáková, tajemnice MěÚ Blansko
vložil: Michal Záboj, redaktor / tiskové oddělení
Další články v kategorii „volné pozice“
27. března 2025
Město hledá vedoucí/ho oddělení správy a údržby majetku
25. března 2025
Město hledá sociálního pracovníka/pracovnici pro OSPOD
20. března 2025
Město vyhlásilo konkurzy na ředitele/ředitelku MŠ Dvorská 96 a MŠ Divišova
13. února 2025
Město hledá sociálního pracovníka/sociální pracovnici na odbor sociálních věcí
10. února 2025
Město hledá referenta/referentku zpracování přestupků v odboru dopravy
23. prosince 2024
Město hledá referenta/referentku odboru správních a živnostenských agend
23. prosince 2024
Město hledá sociálního pracovníka/sociální pracovnici
17. prosince 2024
Město hledá referenta/ku na odbor školství, kultury a sportu
17. prosince 2024
Město hledá referenta/referentku stavebního úřadu
13. prosince 2024
Město hledá veřejného opatrovníka / opatrovnici na odbor sociálních věcí