Město hledá referenta/referentku správy majetku

24. března 2025, volné pozice, přečteno: 529×

Tajemnice MěÚ Blansko vyhlašuje výběrové řízení na funkci: referent/referentka správy majetku v oddělení správy a údržby majetku na odboru správy a rozvoje města MěÚ Blansko. Zájemci se mohou hlásit do 16. dubna 2025.

Místo výkonu práce: Blansko.

Pracovní poměr: na dobu neurčitou.

Platové zařazení: řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a předpisy souvisejícími, platová třída 10.

Termín nástupu: nástup k 1. květnu 2025 nebo dle dohody.

Základní charakteristika pracovní náplně:

Komplexní správa majetku města – zaměření na technickou infrastrukturu (prioritně komunikace, vodovody a kanalizace) – zajištění oprav a údržby majetku, včetně jeho pasportizace a souvisejícího výkaznictví.

Požadujeme:

  • Potřebné vzdělání:  min. středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou (stavební nebo jiné technické zaměření výhodou)
  • Znalost legislativy:  zákon o silničním provozu,  zákon o vodovodech a kanalizacích, vodní zákon, zákon o obcích, zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, stavební zákon, zákon o zadávání veřejných zakázek
  • Praxe: zkušenosti s praktickou správou technické infrastruktury nebo stavební inženýrskou činností výhodou
  • Obecné předpoklady: státní občan ČR (případně občan jiného členského státu EU nebo občan státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v ČR povolen trvalý pobyt), znalost českého jazyka, bezúhonnost a plná svéprávnost
  • Zvláštní odborná způsobilost: ne
  • Další požadavky: řidičské oprávnění sk. B, výborné komunikační schopnosti, schopnost samostatné i týmové práce, aktivní přístup k řešení problémů, pečlivý a zodpovědný přístup k práci, uživatelská znalost práce na PC (kancelářský software). Znalost cizího jazyka výhodou.

Lhůta pro podání písemné přihlášky:  do 16. dubna 2025

Náležitosti přihlášky: název funkce výběrového řízení, jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství (cizinec, který není občanem členského státu EU nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu cizince), kontaktní telefon a e-mail, datum a podpis. 

Povinné přílohy přihlášky:

  1. Strukturovaný profesní životopis
  2. Výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizinců obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením).
  3. Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Doklad o bezúhonnosti lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. Uchazeč předloží doklady výše uvedené pod č. 2. a 3. městu Blansko nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.

Písemnou přihlášku spolu s požadovanými doklady doručte v uzavřené obálce, případně datovou zprávou, se značkou „SRM (referent) – NEOTVÍRAT“ na adresu: město Blansko, tajemnice, nám. Svobody 32/3, 678 01 Blansko.

Podrobné informace o pracovní pozici podá vedoucí odboru správy a rozvoje města Ing. Milan Vítek, e-mail: vitek@blansko.cz, tel.: 516 775 196.

S uchazečem, který podal neúplnou přihlášku, nebude možné uzavřít pracovní smlouvu.

Povinné přílohy přihlášky neúspěšných uchazečů budou po skončení výběrového řízení skartovány.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Uchazeč bere na vědomí, že město Blansko bude pro účely tohoto výběrového řízení zpracovávat jeho osobní údaje uvedené v části „náležitosti přihlášky“, a to ke splnění právních povinností města v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a zákonem o zpracování osobních údajů č. 110/2019 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Dokumenty s osobními údaji budou za účelem zpracování žádosti zpracovávány pověřenými pracovníky městského úřadu po dobu od data podání žádosti do data uzavření spisu a dále archivovány dle spisového řádu úřadu. Uvedené osobní údaje nebudou předmětem rozhodování na základě automatizovaného zpracování ani profilování ani nebudou předávány do třetích zemí mimo EU. Bližší informace o zpracování osobních údajů úřadem a právech  subjektu údajů jsou uvedeny na internetových stránkách úřadu www.blansko.cz v části „Městský úřad“ – „Dokumenty“.

Mgr. et Mgr. Petra Skotáková, tajemnice MěÚ Blansko                 

            

 

   vložil: Michal Záboj, redaktor / tiskové oddělení