Město hledá vedoucí/ho oddělení správy a údržby majetku

27. března 2025, volné pozice, přečteno: 360×

Tajemnice MěÚ Blansko vyhlašuje výběrové řízení na funkci: vedoucí oddělení správy a údržby majetku na odboru správy a rozvoje města MěÚ Blansko. Zájemci se mohou hlásit do 22. dubna 2025.

Místo výkonu práce: Blansko.

Pracovní poměr: na dobu neurčitou.

Platové zařazení: řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a předpisy souvisejícími, platová třída 10.

Termín nástupu: nástup k 1. červnu 2025 nebo dle dohody.

Základní charakteristika agendy oddělení správy a údržby majetku:

  • Zajišťuje komplexní správu movitého i nemovitého majetku města:
  • průběžná i ad hoc údržba (např. zeleň, veřejné osvětlení, mobiliář, dětská hřiště, kanalizace aj.)
  • realizace investičních projektů zpravidla nepřesahujících částku 5 mil. Kč,
  • komplexní správa bytového a nebytového fondu města vč. nájemních vztahů,
  • energetické, odpadové, lesní a vodní hospodářství města,
  • spolupráce s příspěvkovými organizacemi města na správě školních a kulturních budov.

Požadujeme:

  • Potřebné vzdělání:  min. vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu (stavební nebo jiné technické zaměření výhodou)
  • Znalost legislativy:   zákon o obcích, zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, stavební zákon, zákon o zadávání veřejných zakázek
  • Praxe: zkušenosti s praktickou správou majetku, realizací investičních a stavebních akcí nebo stavební inženýrskou činností výhodou
  • Obecné předpoklady: státní občan ČR (případně občan jiného členského státu EU nebo občan státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v ČR povolen trvalý pobyt), znalost českého jazyka, bezúhonnost a plná svéprávnost
  • Zvláštní odborná způsobilost: ne
  • Další požadavky: řidičské oprávnění sk. B, výborné komunikační schopnosti, schopnost samostatné i týmové práce, aktivní přístup k řešení problémů, pečlivý a zodpovědný přístup k práci, uživatelská znalost práce na PC (kancelářský software). Znalost cizího jazyka výhodou.

Lhůta pro podání písemné přihlášky:  do 22. dubna 2025

Náležitosti přihlášky: název funkce výběrového řízení, jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství (cizinec, který není občanem členského státu EU nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu cizince), kontaktní telefon a e-mail, datum a podpis.

Povinné přílohy přihlášky:

  1. Strukturovaný profesní životopis
  2. Výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizinců obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením).
  3. Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Doklad o bezúhonnosti lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. Uchazeč předloží doklady výše uvedené pod č. 2. a 3. městu Blansko nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.

Uchazeč narozený po 1. prosinci 1971 doloží také osvědčení podle § 4 odst. 1 a čestné prohlášení podle § 4 odst. 3 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, ve znění pozdějších předpisů. Místo osvědčení podle § 4 odst. 1 lze k přihlášce připojit čestné prohlášení o jeho vyžádání, jmenovat na pracovní místo je však možné jen uchazeče, který osvědčení doloží.

Písemnou přihlášku spolu s požadovanými doklady doručte v uzavřené obálce, případně datovou zprávou, se značkou „SRM (vedoucí SUM) – NEOTVÍRAT“ na adresu: město Blansko, tajemnice, nám. Svobody 32/3, 678 01 Blansko.

Podrobné informace o pracovní pozici podá vedoucí odboru správy a rozvoje města Ing. Milan Vítek, e-mail: vitek@blansko.cz, tel.: 516 775 196.

Uchazeče, který podal neúplnou přihlášku, nebude možné  na funkci vedoucího úředníka jmenovat.

Povinné přílohy přihlášky neúspěšných uchazečů budou po skončení výběrového řízení skartovány.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Uchazeč bere na vědomí, že město Blansko bude pro účely tohoto výběrového řízení zpracovávat jeho osobní údaje uvedené v části „náležitosti přihlášky“, a to ke splnění právních povinností města v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a zákonem o zpracování osobních údajů č. 110/2019 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Dokumenty s osobními údaji budou za účelem zpracování žádosti zpracovávány pověřenými pracovníky městského úřadu po dobu od data podání žádosti do data uzavření spisu a dále archivovány dle spisového řádu úřadu. Uvedené osobní údaje nebudou předmětem rozhodování na základě automatizovaného zpracování ani profilování ani nebudou předávány do třetích zemí mimo EU. Bližší informace o zpracování osobních údajů úřadem a právech  subjektu údajů jsou uvedeny na internetových stránkách úřadu www.blansko.cz v části „Městský úřad“ – „Dokumenty“.

Mgr. et Mgr. Petra Skotáková, tajemnice MěÚ Blansko

 

   vložil: Michal Záboj, redaktor / tiskové oddělení