Město vyhlašuje výběrové řízení na funkci vedoucí odboru správy a rozvoje města
18. června 2020, volné pozice, přečteno: 1381×
Město Blansko vyhlašuje výběrové řízení na funkci vedoucí odboru správy a rozvoje města MěÚ Blansko. Uchazeči mohou podávat písemné přihlášky do 2. července 2020.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
Město Blansko vyhlašuje výběrové řízení na funkci vedoucí odboru správy a rozvoje města MěÚ Blansko
Požadované obecné předpoklady:
- - státní občan ČR, případně cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt
- - občanská a morální bezúhonnost, svéprávnost
- - splnění předpokladů stanovených zákonem č. 451/1991 Sb. (nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. prosinci 1971)
Požadované kvalifikační předpoklady:
- - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
Další požadované předpoklady:
- - umění jednat s lidmi, dobré komunikační schopnosti
- - schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů
- - orientace v ekonomické agendě územních samosprávných celků
- - znalost zákona o obcích
- - znalost zákona o zadávání veřejných zakázek
- - praxe ve vedoucí funkci min. 4 roky
- - praxe ve veřejné správě min. 2 roky
- - znalost práce na PC
- - řidičský průkaz sk. B
Způsob, termín a místo nástupu: pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup k 01.08.2020 nebo dle dohody, MěÚ Blansko.
Místo výkonu práce: Blansko
Platové zařazení: řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, nařízením vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, a předpisy souvisejícími, platová třída 11
Lhůta pro podání písemné přihlášky: 02.07.2020
Náležitosti přihlášky:
- - jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, kontaktní telefon, datum a podpis,
- - životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
- - výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Písemnou přihlášku spolu s požadovanými doklady a přílohami doručte v zalepené obálce se značkou „SRM vedoucí – NEOTVÍRAT“ na adresu:
město Blansko, Ing. Josef Kupčík, tajemník, nám. Svobody 32/3, 678 01 Blansko.
Nevyžádané dokumenty a doklady budou po ukončení výběrového řízení skartovány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Uchazeč bere na vědomí, že město Blansko bude pro účely tohoto výběrového řízení zpracovávat jeho osobní údaje uvedené v části „náležitosti přihlášky“, a to v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).
Ing. Josef Kupčík, tajemník MěÚ Blansko
vložil: Pavla Komárková, vedoucí oddělení / tiskové oddělení
Další články v kategorii „volné pozice“
17. prosince 2024
Město hledá referenta/ku na odbor školství, kultury a sportu
17. prosince 2024
Město hledá referenta/referentku stavebního úřadu
13. prosince 2024
Město hledá veřejného opatrovníka / opatrovnici na odbor sociálních věcí
5. listopadu 2024
Město hledá referenta/referentku správy majetku
31. října 2024
Město hledá sociálního pracovníka / sociální pracovnici
24. října 2024
Město hledá vedoucí/ho odboru školství, kultury a sportu
18. října 2024
Město hledá právníka/právničku do právního oddělení
17. října 2024
Město vyhlásilo konkurz na ředitele/ředitelku základní školy TGM
10. října 2024
Město hledá referenta/referentku obecního živnostenského úřadu
20. září 2024
Město hledá administrativní/ho pracovníka/ci do právního oddělení