Město hledá vedoucí/ho oddělení sociálně právní ochrany dětí

29. října 2021, volné pozice, přečteno: 1416×

Město Blansko vyhlašuje výběrové řízení na funkci: vedoucí oddělení sociálně právní ochrany dětí odboru sociálních věcí MěÚ Blansko. Písemné přihlášky lze podávat do 15. listopadu 2021.

Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.

Požadované obecné předpoklady:

  • státní občan ČR, případně cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt,
  • občanská a morální bezúhonnost, svéprávnost,
  • splnění předpokladů stanovených zákonem č. 451/1991 Sb. (nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. prosinci 1971).

Požadované kvalifikační předpoklady:

  • vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost nebo
  • vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku.

Další požadované předpoklady:

  • flexibilita a umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti),
  • řídící a organizační schopnosti,
  • praxe ve vedoucí funkci výhodou,
  • znalost právních předpisů v dané oblasti, zejména zákona o sociálně-právní ochraně dětí,  občanského zákoníku, část druhá – rodinné právo, trestního zákoníku, zákona o odpovědnosti mládeže za protiprávní činy a o soudnictví ve věcech mládeže a zákona o výkonu ústavní výchovy,
  • znalost správního řádu,
  • zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou, 
  • praxe ve veřejné správě výhodou,
  • znalost práce na PC,
  • řidičský průkaz sk. B.

Způsob, termín a místo nástupu: pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup k 1. března 2022 nebo dle dohody, MěÚ Blansko.

Místo výkonu práce: Blansko.

Platové zařazení: řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, nařízením vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, a předpisy souvisejícími, platová třída 11.

Lhůta pro podání písemné přihlášky: 15. listopadu 2021.

Náležitosti přihlášky:

  • jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, kontaktní telefon, datum a podpis,
  • životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Písemnou přihlášku spolu s požadovanými doklady a přílohami doručte v zalepené obálce se značkou „SOC – NEOTVÍRAT“ na adresu:

město Blansko, Ing. Josef Kupčík, tajemník, nám. Svobody 32/3, 678 01 Blansko.

Nevyžádané dokumenty a doklady budou po ukončení výběrového řízení skartovány.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Uchazeč bere na vědomí, že město Blansko bude pro účely tohoto výběrového řízení zpracovávat jeho osobní údaje uvedené v části „náležitosti přihlášky“, a to v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

Ing. Josef Kupčík, tajemník MěÚ Blansko

 

   vložil: Michal Záboj, redaktor / tiskové oddělení