Město hledá vedoucí/ho oddělení spisové služby
25. října 2023, volné pozice, přečteno: 954×
Město Blansko vyhlašuje výběrové řízení na funkci: vedoucí oddělení spisové služby v odboru hospodářské správy MěÚ Blansko. Zájemci se mohou hlásit do 9. listopadu 2023.
Tento článek byl vydán před více jak rokem.
Informace v něm již nemusí být aktuální.
Místo výkonu práce: Blansko.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Platové zařazení: řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a předpisy souvisejícími, platová třída 9.
Termín nástupu: nástup nejdříve k 1. lednu 2024 nebo dle dohody.
Základní charakteristika agendy odd. spisové služby – vznik k 1. lednu 2024:
Zabezpečuje a koordinuje archivní a spisovou službu úřadu a oběh dokumentů – vč. provozu podatelen, DS, doručování, správy úřední desky, skartačního řízení.
Vede centrální evidenci podaných stížností, petic a žádostí o informace podle zákona č. 106//1999 Sb.
Vykonává činnost kontaktního místa Czech POINT, legalizaci a vidimaci.
Zajišťuje jednotnou evidenci a zpracování vnitřních předpisů úřadu.
Zodpovídá za obsah elektronického Portálu občana města.
Aktivně vyhledává a zpracovává monitoring dotačních výzev pro potřeby města a evidenci podaných žádostí.
Požadujeme:
- potřebné vzdělání: střední vzdělání s maturitní zkouškou
- znalost legislativy: zákon o obcích, zákon o archivnictví a spisové službě
- praxe: min. 4 roky praxe ve veřejné správě nebo archivnictví
- obecné předpoklady: státní občan ČR (případně cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt), bezúhonnost a svéprávnost
- zvláštní odborná způsobilost: ne
- další požadavky: výborné komunikační, organizační a prezentační schopnosti, schopnost samostatné i týmové práce, aktivní přístup k řešení problémů, pečlivý a zodpovědný přístup k práci, uživatelská znalost práce na PC a kancelářském software. Znalost cizího jazyka a řidičské oprávnění sk. B výhodou.
Lhůta pro podání písemné přihlášky: do 9. listopadu 2023
Náležitosti přihlášky: název funkce výběrového řízení, jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), kontaktní telefon a e-mail, datum a podpis.
Povinné přílohy přihlášky:
- strukturovaný profesní životopis
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením)
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- doklady o splnění předpokladů stanovených zákonem č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. prosinci 1971)
Písemnou přihlášku spolu s požadovanými doklady doručte v uzavřené obálce se značkou „OHS – NEOTVÍRAT“ na adresu: město Blansko, tajemnice, nám. Svobody 32/3, 678 01 Blansko.
Neúplné přihlášky nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Povinné přílohy přihlášky budou po skončení výběrového řízení skartovány, neuvede-li uchazeč/uchazečka v písemné přihlášce zájem o vrácení dokumentů zpět.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Uchazeč bere na vědomí, že město Blansko bude pro účely tohoto výběrového řízení zpracovávat jeho osobní údaje uvedené v části „náležitosti přihlášky“, a to v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).
Mgr. et Mgr. Petra Skotáková, tajemnice MěÚ Blansko
vložil: Michal Záboj, redaktor / tiskové oddělení
Další články v kategorii „volné pozice“
5. listopadu 2024
Město hledá referenta/referentku správy majetku
31. října 2024
Město hledá sociálního pracovníka / sociální pracovnici
24. října 2024
Město hledá vedoucí/ho odboru školství, kultury a sportu
18. října 2024
Město hledá právníka/právničku do právního oddělení
17. října 2024
Město vyhlásilo konkurz na ředitele/ředitelku základní školy TGM
10. října 2024
Město hledá referenta/referentku obecního živnostenského úřadu
20. září 2024
Město hledá administrativní/ho pracovníka/ci do právního oddělení
27. srpna 2024
Město hledá manželského a rodinného poradce/poradkyni
9. července 2024
Město hledá manželského a rodinného poradce/poradkyni
8. července 2024
Město hledá vedoucí/ho odboru školství, kultury a sportu