Město hledá administrativní/ho pracovníka/ci do právního oddělení

20. září 2024, volné pozice, přečteno: 1326×

Město Blansko vyhlašuje výběrové řízení na funkci: administrativní pracovník/ce v právním oddělení Měú Blansko. Zájemci se mohou hlásit do 14. října 2024.

Místo výkonu práce: Blansko.

Pracovní poměr: na dobu určitou (zástup za MD/RD).

Platové zařazení: řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a předpisy souvisejícími, platová třída 8.

Termín nástupu: nástup k 1. lednu 2025 nebo dle dohody.

Základní charakteristika pracovní náplně:

Odborná administrativní práce v právní oblasti, příprava a vedení ucelené podkladové dokumentace, evidence a odesílání pošty, příprava řešení přestupků, zajištění agendy Komise k projednávání přestupků města Blansko, zápisy do evidence přestupků, vypracovávání výpisů z evidence přestupků, ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu.

Požadujeme:

  • potřebné vzdělání: středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
  • znalost legislativy: orientace v právních předpisech z oblasti administrativně – správní agendy, zejména zákona o archivnictví a spisové službě a vyhlášky o podrobnostech výkonu spisové služby, správního řádu, zákona o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákona o některých přestupcích, zákona o ověřování
  • praxe: výhodou praxe ve veřejné správě, zkušenosti se spisovou službou, osvědčení o složení zkoušky pro vidimaci a legalizaci podle zákona o ověřování
  • obecné předpoklady: státní občan ČR (případně cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt), bezúhonnost a svéprávnost
  • zvláštní odborná způsobilost: ne
  • další požadavky: dobré komunikační schopnosti, schopnost samostatné i týmové práce, aktivní přístup k řešení problémů, pečlivý a zodpovědný přístup k práci, uživatelská znalost práce na PC a kancelářském software (znalost softwaru GINIS výhodou), složení zkoušky pro vidimaci a legalizaci podle zákona o ověřování, řidičské oprávnění Sk. B výhodou.

Lhůta pro podání písemné přihlášky: do 14. října 2024

Náležitosti přihlášky: název funkce výběrového řízení, jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), kontaktní telefon a e-mail, datum a podpis.

Povinné přílohy přihlášky:

  1. strukturovaný profesní životopis
  2. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením)
  3. ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Písemnou přihlášku spolu s požadovanými doklady doručte v uzavřené obálce se značkou „PRAV – NEOTVÍRAT” na adresu:

město Blansko
tajemnice
nám. Svobody 32/3
678 01   Blansko

Podrobné informace o pracovní pozici podá vedoucí právního oddělení JUDr. Markéta Mikulášková, e-mail: mmikulaskova@blansko.cz, tel.: 516 775 114.

Neúplné přihlášky nebudou do výběrového řízení zařazeny.

Povinné přílohy přihlášky budou po skončení výběrového řízení skartovány, neuvede-li uchazeč/uchazečka v písemné přihlášce zájem o vrácení dokumentů zpět.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Uchazeč bere na vědomí, že město Blansko bude pro účely tohoto výběrového řízení zpracovávat jeho osobní údaje uvedené v části „náležitosti přihlášky”, a to v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 0 ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

Mgr. et Mgr. Petra Skotáková, tajemnice MěÚ Blansko

 

   vložil: Michal Záboj, redaktor / tiskové oddělení