Město hledá referenta/referentku obecního živnostenského úřadu

10. října 2024, volné pozice, přečteno: 1838×

Město Blansko vyhlašuje výběrové řízení na funkci referent/referentka Obecního živnostenského úřadu v odboru správních a živnostenských agend Městského úřadu Blansko. Zájemci se mohou hlásit do 15. listopadu 2024.

Místo výkonu práce: Blansko

Pracovní poměr: na dobu neurčitou

Platové zařazení: řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a předpisy souvisejícími, platová třída 10.

Termín nástupu: nástup k 1. 1. 2025 nebo dle dohody

Základní charakteristika pracovní náplně:

Výkon činnosti v souladu se zákonem č. 570/1991 Sb., o živnostenských úřadech v rozsahu stanoveném zákonem č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání především v úseku registrace obecního živnostenského úřadu, komplexní zajišťování činnosti centrálního registračního místa živnostenského podnikání spočívající v evidenci žádostí a ohlášení podnikatelů, provádění změn a zrušení živnostenských oprávnění, vydávání výpisů ze živnostenského rejstříku, vyřizování žádostí o koncese, kontaktní místo Czech POINTu v oblasti vydávání výpisů z obchodního rejstříku, administrativní práce spojená s agendou živnostenského úřadu.

Požadujeme:

· potřebné vzdělání: středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou

· znalost legislativy: orientace v právních předpisech z oblasti zákona o živnostenských úřadech, zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, základní znalost zákona č. 500/2004 Sb. správní řád, znalost zákona o obcích

· praxe: výhodou praxe ve veřejné správě, zkušenosti se spisovou službou

· obecné předpoklady: státní občan ČR (případně cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt), bezúhonnost a svéprávnost

· zvláštní odborná způsobilost: ano (výkon správní činnosti při správě živnostenského podnikání)

· další požadavky: dobré komunikační schopnosti, schopnost samostatné i týmové práce, aktivní přístup k řešení problémů, pečlivý a zodpovědný přístup k práci, uživatelská znalost práce na PC, řidičské oprávnění sk. B výhodou

Lhůta pro podání písemné přihlášky: do 15. 11. 2024

Náležitosti přihlášky: název funkce výběrového řízení, jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), kontaktní telefon a e-mail, datum a podpis 

Povinné přílohy přihlášky:

1.   strukturovaný profesní životopis

2.   výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením)

3.   ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Písemnou přihlášku spolu s požadovanými doklady doručte v uzavřené obálce se značkou „SŽA – NEOTVÍRAT“ na adresu: město Blansko, tajemnice, nám. Svobody 32/3, 678 01 Blansko.

Podrobné informace o pracovní pozici podá vedoucí oddělení Obecní živnostenský úřad MěÚ Blansko Mgr. Bc. Jitka Horká, e-mail: horka@blansko.cz, tel.: 516 775 330.

Neúplné přihlášky nebudou do výběrového řízení zařazeny.

Povinné přílohy přihlášky budou po skončení výběrového řízení skartovány, neuvede-li uchazeč/uchazečka v písemné přihlášce zájem o vrácení dokumentů zpět.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Uchazeč bere na vědomí, že město Blansko bude pro účely tohoto výběrového řízení zpracovávat jeho osobní údaje uvedené v části „náležitosti přihlášky“, a to v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

Mgr. et Mgr. Petra Skotáková, tajemnice MěÚ Blansko       

  

 

   vložil: Pavla Komárková, vedoucí oddělení / tiskové oddělení